آفتاب

مجمع عمومی سالیانه‌ی شرکت مخابرات ایران پرحاشیه شد

مجمع عمومی سالیانه‌ی شرکت مخابرات ایران پرحاشیه شد

مجمع عمومی سالیانه‌ی شرکت مخابرات ایران صبح امروز برگزار شده و با حاشیه‌های متعدد همراه شد.

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات ایسنا‌، این نشست که چند روز پس از برکناری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد در غیاب نماینده دولت و سهام عدالت تشکیل شد و همین موضوع وموارد دیگری مانند نرخ سود شرکت مخابرات برای سهام‌داران آن‌، تصرف دانشکده مخابرات توسط دولت و موضوع اینترکانکشن بین ایرانسل و مجموعه مخابرات مورد اعتراض سهام‌داران قرار گرفت.

همچنین در این مجمع مقرر شد که شرکت توسعه ارتباط مقیم به عنوان سهام‌دار عمده شرکت مخابرات ایران در سال جاری سود خود را دریافت نکرده و این مبلغ را سرمایه گذاری کند.

همچنین سود سهام این شرکت مبلغ 400 ریال تعیین شد که این موضوع موجبات اعتراض سهام‌داران را فراهم کرد و واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت.

پاداش هیات مدیره مخابرات نیز به طور سالانه 500 میلیون ریال تعیین شد و براین نکته تاکید شد که این مبلغ به افراد حقیقی واگذار نشده و به شخصیت‌های حقوقی تعلق می‌گیرد.

همچنین زمان پرداخت سود سهام داران این شرکت تیرماه سال جاری اعلام شد و از سهام‌داران خواسته شد که 50 درصد سود خود را دریافت کرده و مابقی آن را برای سرمایه‌گذاری باقی بگذارند که البته این نکته هم تذکر داده شد که اجرای این پیشنهاد حالت اختیاری دارد.

انتهای پیام

کد N822778

وبگردی