آفتاب

پربیننده ترین اخبارسیاسی4شنبه:نامه تند رضایی به شریعتمداری/روایت بشارتی از هزینه های انتخاباتی

پربیننده ترین اخبارسیاسی4شنبه:نامه تند رضایی به شریعتمداری/روایت بشارتی از هزینه های انتخاباتی

عضو حزب کارگزاران گفت:در استراتژی‌های ملی‌مان ما اصلاح‌طلبان پذیرفته‌ایم در همان زمینی دست به بازی بزنیم که شورای نگهبان به صورت محدود برای مانور سیاسی تشخیص می‌دهند، کافی است. این تجربه را از سال ٩٢ به دست آورده‌ایم.

حسین مرعشی با اشاره به انتخابات سال 92، گفت:در آن سال اولويت ما رييس دولت اصلاحات بود. ايشان به دلايلي كه معلوم بود نيامد، آقاي هاشمي هم كه آمد به دلايلي كه معلوم بود، رد صلاحيت شد و مردم هم به دلايلي كه معلوم بود، دست به بازي در همان زمين محدود زدند. اینجا را ببینید.

حمله شدیداللحن رئیس مجلس به عربستان و امریکا
دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 23 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: باید گفت صد رحمت به جاهلیت، چون آنها با لوازم آن روز ظلم و ستم محدودتری داشتند اما امروز به برکت بمب ها و سلاح های کشتارجمعی اهدایی آمریکا و فرانسه تا توانستند مردم یمن را کشتند و بی خانمان کردند و باید پریسد این آقایان سعودی با این کلام پیامبر(ص) چه می کنند که فرمود: هان ای مردم! مسلمان حقیقتا برادر مسلمان است، خون و مال هیچ فرد مسلمانی بر هیچ فرد مسلمانی روا نیست. اینجا را ببینید.


بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در یادداشتی دریکی روزنامه صبح نوشت: اگر نمایندگانی که احساس می‌کنند از سوی آقای کریمی قدوسی فریب خورده‌اند، به هیأت رئیسه مجلس شکایت کنند این موضوع در هیأت رئیسه بررسی خواهد شد اما مرکز تخصصی مواجهه با این قبیل رفتارها « هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان» است. در صورتی که نمایندگان از این هیأت بخواهند، رفتار آقای کریمی قدوسی می‌تواند در این هیأت مورد بررسی قرار گیرد. اینجا را ببینید.


اختلاس کننده که به خارج از کشور متواری شده بود با سلسله اقدامات گسترده اطلاعاتی-عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در خارج از کشور دستگیر و به داخل کشور منتقل شد. اینجا را ببینید.

تکذیبه رضایی و نامه نوشتن به شریتعتمداری

به دنبال گفتگوی تفصیلی دکتر محسن رضایی دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان دفتر دکتر محسن رضایی تکذیبیه ای منتشر نمود. به گزارش خبرآنلاين به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع متن کامل این تکذیبیه را  اینجا  ببینید. [span]

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه سرگشاده ای به حسین شریعتمداری در خصوص یادداشت اخیر مدیر مسئول روزنامه کیهان واکنش نشان داد. برای مشاهده نامه مذکور اینجا را ببینید.

[strong]
روزنامه ها،خبرگزاری ها و پایگاههای خبری اصولگرای حامی جبهه پایداری ترجیح دادند رسوایی دیروز عضو این تشکل منتسب به جناح اصولگرا را سانسور کنند. این در حالی است که برخی نمایندگان اصولگرای مجلس دیروز رفتار کریمی قدوسی در امضای طرح سه فوریتی به نام آنها را ناشایست و ناپسن دانستند. اینجا را ببینید.

روایت وزیرکشور دولت سازندگی از هزینه های میلیاردی کاندیداها


علی محمد بشارتی وزیر کشور دولت سازندگی و در نماینده مجلس اول گفت: من به عنوان کسی که وزیر کشور بودم می دانم تبلیغات یعنی چه و می دانم قیمت کاغذ a4 چند است. هزینه چاپ و عکس را هم می دانم. حالا کاندیداها در چند مقطع باید تبلیغات کنند. اگر در دوره 20 روزه تبلیغات کاندیدها بخواهند در چهار مرحله مثلا در شهری مثل تهران تبلیغات کنند هر بار بیش از 100 میلیون هزینه خواهد داشت . فقط در امر تبلیغات می شود 400 میلیون تومان. اگر بخواهند به افراد هم پول بدهند و مبلغ و سخنگو استخدام کنند و هزینه های ستادهایشان از قبیل اب و برق و تلفن و شام و نهار و ... را تامین کنند این میزان دست کم تا سه برابر افزایش می یابد. اینجا را ببینید.

زیباکلام:اگر احمدی نژاد بیاید...

زیباکلام در یادداشتی در یکی از روزنامه های صبح نوشت: نتخابات مجلس دو‌قطبي خواهد بود. يك قطب آن اصلاح‌طلبان و اصولگرايان معتدل و طرفداران آقاي روحاني و قطب ديگر اصولگرايان تندرو به همراه طرفداران آيت‌الله مصباح‌يزدي و جبهه پايداري و طرفداران آقاي احمدي‌نژاد خواهند بود. اینجا را ببینید.

 

/212 17

کد N822360

وبگردی