آفتاب
همزمان با روز نکبت؛

بیانیه جمعیت دفاع ازملت فلسطین به مناسبت روز تنفر جهانی ازاسرائیل

بیانیه جمعیت دفاع ازملت فلسطین به مناسبت روز تنفر جهانی ازاسرائیل

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت یوم النکبه یا روز تنفر جهانی از اسرائیل و اشغال سرزمین فلسطین

بیست و پنجم اردیبهشت، روز نکبت و روز تنفر جهانی از اسرائیل و اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها، یادآور ستمی بزرگ و آشکار علیه ملت فلسطین و جهان اسلام است. ۶۷ سال پیش (۱۴ می ۱۹۴۸) برابر با ۲۵ اردیبهشت، صهیونیست ها با حمله به شهرها و روستاهای فلسطینی و قتل عام گسترده فلسطینیان که به آواره سازی یک ملت تاریخی انجامید، موجودیت غاصب، سرطانی و جنگ آفرینی به نام اسرائیل را در سرزمین فلسطین اعلام کردند.

در آن سال بیش از ۷۵۰ هزار فلسطینی از ترس قتل عام توسط صهیونیست ها مجبور به فرار شدند. که از آن سال تا کنون در آوارگی به سر برده و اکنون جمعیتی بالغ بر ۵ میلیون نفر را شامل می شود.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن نامشروع دانستن موجودیتی به نام دولت صهیونیستی اسرائیل، اعلام می دارد که سرزمین فلسطین تا همیشه فلسطین بوده و متعلق به مسلمانان است و صهیونیست های مهاجم و مهاجر به فلسطین باید از آن خارج شده و فلسطینیان به عنوان ساکنان تاریخی، ریشه دار و اصلی آن به خانه و کاشانه خویش بازگردند و تاکید دارد اشغال فلسطینی هر آنقدر که طولانی شود حقی برای اشغال کنندگان آن در این سرزمین ایجاد نمی کند. کما اینکه حق فلسطینیان به عنوان ساکنان اصلی و صاحبان واقعی آن را نمی توان نادیده گرفت.

ما آزادی فلسطین را همواره خواهانیم کما اینکه بر نابودی اسرائیل تاکید داریم.

کد N822243

وبگردی