آفتاب
سردار نقدی:

باید کلینیک‌های تخصصی صنعت در کشور فعال شود

باید کلینیک‌های تخصصی صنعت در کشور فعال شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کلینیک‌های تخصصی صنعت در کشور فعال شده و با شناسایی مشکلات در جهت رفع آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی– سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی با حضور در جمع صنعتگران شرکت واگن پارس اراک اظهار کرد: واردات کالاهایی که امکان تولید آنها در داخل مهیاست، ضربه بزرگی را به نظام اقتصادی و تولید کشور وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سنگر تولید کشور توسط کارگران اداره می‌شود، افزود: ساختار مهندسی صنعتی بسیج کشور فعالیت خود را به منظور ارایه خدمات بهینه به تولید و صنعت آغاز کرده است.

نقدی با تاکید بر اینکه باید کلینیک‌های تخصصی صنعت در کشور فعال شده و با شناسایی مشکلات در جهت حل آنها برآیند، تولید با کیفیت و تکیه بر دانش بومی را عامل و رمز موفقیت اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: دانشگاه‌ها، مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی باید با ارتباط و تعامل با صنایع به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی فعال باشند.

وی با اشاره به 406 واحد صنعتی غیرفعال در استان مرکزی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های بسیج می‌توان به احیای آنها امیدوار بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: مقام معظم رهبری با منویات ارزشمند خود چراغ راه روشنی برای پیگیری اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود و خط مقدم تولید کشور امروز وامدار جوانان، دانشمندان جوان و ولایتمدار کشور است.

انتهای پیام

کد N822021

وبگردی