آفتاب

سکوت رسانه های حامی جبهه پایداری در برابر تقلب دیروز نماینده مشهد

سکوت رسانه های حامی جبهه پایداری در برابر تقلب دیروز نماینده مشهد

روزنامه ها،خبرگزاری ها و پایگاههای خبری اصولگرای حامی جبهه پایداری ترجیح دادند رسوایی دیروز عضو این تشکل منتسب به جناح اصولگرا را سانسور کنند.

این در حالی است که برخی نمایندگان اصولگرای مجلس دیروز رفتار کریمی قدوسی در امضای طرح سه فوریتی به نام آنها را ناشایست و ناپسن دانستند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس نیز اعلام کرده بود نمایندگانی که نام شان به دروغ زیر نامه طرح 3فوریتی نوشته شده می توانند به کمیته مربطه در مجلس شکایت کنند.

  دیروز یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از اقدام نماینده مردم مشهد در امضا گرفتن از نمایندگان، گفت: ایشان طرح دو فوریتی درباره مذاکرات هسته‌ای را برای امضا پیش ما آوردند اما بعد متوجه شدیم این طرح سه فوریتی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام مخالفت با طرح سه فوریتی برای توقف مذاکرات گفت: امروز در جلسه علنی متوجه شدیم طرحی که امضا کرده‌ایم سه فوریتی بوده و این در حالی است که هم اکنون با طرح سه فوریتی مخالفیم، اما متاسفانه برخی نمایندگان از جمله آقای کریمی قدوسی به اسم ما طرح سه فوریتی را امضا گرفته‌اند.

نماینده مردم محلات با اعلام مخالفت‌اش با این اقدام نماینده مردم مشهد گفت: بنده به همراه آقایان مطهری، محمد تقی توکلی، نقوی حسینی و حتی اسماعیل کوثری با طرح سه فوریتی مخالفیم و در اعتراض به این اقدام آقای کریمی قدوسی حتی امضایمان از طرح دو فوریتی را هم پس گرفته ایم.

همچنین محمدحسین فرهنگی با تائید این مسئله گفت: تعدادی از نمایندگان امروز به هیأت رئیسه مراجعه کرده و تذکر کتبی خود را نسبت به این اقدام نماینده مردم مشهد اعلام کردند و نسبت به آن شکایت داشتند. ما نیز برای بررسی بیشتر موضوع این شکایت را به اداره قوانین مجلس ارجاع دادیم.

سکوت رسانه های اصولگرا که با رفتار اخلاقی و حرفه ای مغایر است، جالب توجه است.

 

1717

 

کد N821470

وبگردی