آفتاب
در اعتراض به خلف وعده های دولت صورت گرفت؛

تجمع گروهی از متقاضیان مسکن مهر مقابل مجلس

تجمع گروهی از متقاضیان مسکن مهر مقابل مجلس

جمعی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر در اعتراض به واگذار نشدن واحدهای خریداری شده و عدم پاسخگویی دولت مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر در اعتراض به عدم واگذاری واحدهای خریداری شده و عمل نکردن دولت جدید به تعهدات این حوزه، از صبح امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند.

شرکت کنندگان در این تجمع که تا لحظه تنظیم و انتشار این خبر ادامه دارد، نسبت به عدم واگذاری واحدهای خریداری شده با وجود پرداخت اقساط تعیین شده در ابتدای قرارداد و عدم اعتقاد وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم به این پروژه و بلاتکلیف نگهداشتن خریداران اعتراض کردند.

به گفته یکی از شرکت کنندگان در این تجمع، دو نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس ساعتی پیش در جمع معترضان حضور یافتند و صحبت های آنها را شنیدند و اعلام کردند که عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به اعتراضات متقاضیان واحدهای مسکن مهر و نیز هشدارهای نمایندگان مجلس یک هفته مهلت خواسته است تا به این موضوع رسیدگی کند.

شرکت کنندگان در این تجمع از متقاضیان واحدهای مسکن مهر، پرند و پردیس هستند که اعلام کردند تا زمان رسیدگی به مطالبات آنها همچنان به اعتراض خود ادامه خواهند داد.

این تجمع در حالی ادامه دارد که دقایقی پیش یکی از زنان شرکت کننده در آن به دلیل گرمای هوا و طولانی شدن تجمع از حال رفت و بر اساس مشاهدات خبرنگار مهر،  دیگر حاضران در حال کمک کردن به وی و خبر کردن پزشک بودند.

 

 

کد N820786

وبگردی