آفتاب

گشت ویژه تعزیرات حکومتی در میدان تره‌بار تهران

گشت ویژه تعزیرات حکومتی در میدان تره‌بار تهران

گشت ویژه تعزیرات حکومتی با حضور در میدان تره بار مرکزی تهران به تخلفات این بازار رسیدگی کرد.

گشت ویژه تعزیرات حکومتی با حضور در میدان تره بار مرکزی تهران به تخلفات این بازار رسیدگی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گشت ویژه تعزیرات حکومتی تهران با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران٬ ۴ رییس شعبه تعزیرات حکومتی٬ بازرسان سازمان صنعت٬ معدن و تجارت٬ ماموران سد معبر شهرداری٬ پلیس راهور و شهردار میدان تره بار مرکزی ساعت ۴ صبح روز گذشته در آستانه سالروز ایجاد پایگاه گشت مشترک به منظور اجرای طرح نظارتی بر وضعیت رعایت قوانین میدان تره بار مرکزی در این مکان برگزار شد.

در این گشت بازرسان سازمان صنعت٬ معدن و تجارت پس از بررسی وضعیت رعایت قوانین نظام صنفی گزارش تخلف های انجام شده را برای رسیدگی به روسای شعب سیار حاضر در محل ارجاع دادند و ماموران سد معبر شهرداری نیز با تذکر، جمع آوری کالاها و ارجاع گزارش سد معبر به روسای شعب، تخلف‌های مشاهده شده در حوزه کاری‌شان را برطرف کردند.

امید شهرآبادی رییس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در این مورد گفت: حدود یک سال است که گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی نمایندگان دستگاه های نظارتی در میدان مستقر شده و خوشحالیم که اعلام کنیم تخلف های میدان تره بار مرکزی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: البته ما مدعی به صفر رساندن تخلفات نیستیم، اما وضعیت میدان تره بار تغییرات محسوسی نسبت به سال گذشته داشته است.

شهرآبادی با اشاره به اینکه اجاره زمین‌های روبروی غرفه ها در این محل ادامه دارد گفت: این مورد تخلف است و البته در حال حاضر با متخلفان در قالب سد معبر برخورد می‌کنیم، اما در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور شهردار تره بار مرکزی داشتیم بنا شد که شهرداری نسبت به کشف این تخلف و اعلام جرم به مراجع قضایی اقدام کند.

انتهای پیام

کد N820045

وبگردی