آفتاب

عابدین‌زاده: حیف شد طلا از دست رفت/ پنجشنبه جراحی می‌کنم

عابدین‌زاده: حیف شد طلا از دست رفت/ پنجشنبه جراحی می‌کنم

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم تیم ملی گفت: در صورتیکه در رقابت‌های قهرمانی آسیا مصدوم نمی‌شدم به راحتی به مدال طلا می رسیدم اما حیف شد که طلا از دستم رفت و زحماتم بر باد رفت.

داود عابدین‌زاده در گفتگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: همه اعضای تیم همدل بودند و قبل از مسابقات عهد بستیم که از جایگاه کشتی فرنگی ایران در آسیا دفاع کنیم که خوشبختانه نفرات تیم ملی و مخصوصا جوانان تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستیم با کسب عنوان قهرمانی دل مردم را شاد کنیم.

داود عابدین زاده

وی افزود: سطح رقابت‌ها بالا بود و من نیز شرایط بسیار خوبی داشتم اما در کشتی نیمه نهایی در حالیکه از انگیزه و آمادگی بسیار خوبی نیز برخوردار بودم با مصدومیت شدید مواجه شدم و نتوانستم به کارم ادامه دهم. من حتی قبل از این کشتی به خادم و کادر فنی گفتم به راحتی پیروز می شوم و قول دادم مدال طلا را از آن خود کنم اما قسمت نشد. البته خوشحالم که 6 امتیاز من بواسطه کسب عنوان پنجمی به قهرمانی ایران کمک کرد اما حیف شد که به راحتی مدال طلا از دستم رفت. تمرینات زیادی داشتم تا به مدال طلا برسم اما این اتفاق باعث شد زحماتم بر باد برود.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2006 دوحه افزود: در حین کشتی در حالیکه کنده حریف در دستم بود و وقتی نشستم که او را پرتاب کنم ماهیچه زیر نافم پاره شد و متوجه این موضوع شدم. با همان شرایط تایم اول را 6 بر 4 بردم و در 30 ثانیه استراحت به نوربخش گفتم که مصدوم شدم و او گفت اگر توانستی غیرت کن و کشتی را به هر شکل پیروز شو اما وقتی وارد تشک شدم تا به پایم فشار آمد دیگر نتوانستم حتی روی پایم بایستم.در صورتیکه دچار مصدومیت نمی‌شدم خیلی راحت این حریف را با اختلاف می‌بردم. پس از این اتفاق از شدت ناراحتی گریه کردم چرا که می‌توانستم طلا بگیرم اما از دستم رفت.

داود عابدین زاده

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم تیم ملی درباره آخرین وضعیت خود پس از بستری شدن در بیمارستان دوحه نیز گفت: در بیمارستان دوحه سونوگرافی کردم و پزشکان گفتند درمانم 2 هفته طول خواهد کشید. انشاالله پنج شنبه جراحی می‌کنم و با قدرت و با انگیزه بالا در رقابت‌های انتخابی شرکت خواهم کرد تا در رقابت‌های جهانی به روی تشک بروم.

انتهای پیام

کد N819999

وبگردی