آفتاب

آلمان از مذاکرات هسته ای با ایران حمایت می کند

آلمان از مذاکرات هسته ای با ایران حمایت می کند

رییس جمهور آلمان در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی بر حمایت کشورش از مذاکرات هسته ای با ایران تاکید کرد..

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتد پرس، رییس جمهور آلمان به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی با رییس این رژیم دیدار کرد.

«يواخيم گاک» رییس جمهور آلمان امروز دوشنبه به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر قدس با «ریون ریولین» رییس این رژیم دیدار کرد.

در این دیدار رییس جمهور آلمان با اذعان به اختلاف نظر فیمابین در برخی مسائل، بر روابط دوجانبه بر اساس ارزش ها و منافع مشترک تأکید نمود.

گاک در جریان این دیدار گفت که مواضع آلمان درباره علل ادامه مذاکرات هسته ای با ایران برای رسیدن به یک توافق جامع را برای رییس این رژیم تشریح و همچنین بر راه حل ایجاد دو کشوری در سرزمین های اشغالی تأکید کرده است.

گاک گفت: من از تفاوت دیدگاه ها در برخی سیاست ها اظمینان دارم، ولی می دانم که این دیدار موجب گسترش دوستی میان دوطرف خواهد شد.

رییس رژیم اشغالگر قدس پیش از این دیدار گفته بود: اگرچه من با رابطه دیپلماتیک با آلمان مخالف بودم، اما دوستی ما با آلمان در گذر زمان بیشتر شده است.

پیشتر، وزارت دفاع آلمان از قرارداد ۴۸۰ میلیون دلاری این کشور با رژیم صهیونیستی برای فروش کشتی های پیشرفته به این رژیم خبر داده بود.

کد N819522

وبگردی