آفتاب

پیامک های مشکوک به نمایندگان پیش از تصویب یک طرح

پیامک های مشکوک به نمایندگان پیش از تصویب یک طرح

نمایندگان مجلس با بررسی اولویت طرح ادغام شورای فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی موافقت کردند که بر این اساس کلیات این طرح در جلسه سه شنبه 22 اردیبهشت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاين يک روز پيش از بررسي اين طرح در صحن مجلس پيامک هايي از سوي افراد ناشناس براي نمايندگان مجلس فرستاده است. متن اين پيامک ها به اين شرح است:

 

سلام بر نمايندگان ولايتمدار

با وجود شوراي عالي فضاي مجازي و مرکز ملي فضاي مجازي که به فرمان رهبري عزيز ايجاد شده اند نيازي به شوراي عالي فناوري اطلاعات نيست. لطفا به حذف طرح راي دهيد.

کارشناسان خبره فناوري اطلاعات

 

سلام قابل توجه نمايندگان محترم

تمام وظايف شوراي فناوري اطلاعات با حکم رهبري صراحتا به شوراي عالي فضاي مجازي و مرکز ملي فضاي مجازي انتقال يافته بديهي است که ديگر نيازي به شوراي عالي فناوري اطلاعات نيست.

کارشناسان حوزه فاوا

اين درحالي است که منبع اين پيامک ها مشخص نيست. نکته قابل تأمل اين است که با توجه به سابقه اين احكام نظير سياست كلي اصل 44 قانون اساسي كه در آن اصلاح قوانين به صراحت توسط معظم له تاكيد شده بود، در صورت صلاحديد مقام معظم رهبري مبني بر ادغام شوراي عالي فناوري اطلاعات در شوراي عالي فضاي مجازي، ايشان در حكم تشكيل شوراي عالي فضاي مجازي اشاره‌اي به اين موضوع مي داشتند كه در حكم اثري از آن ديده نمي شود.

2929

 

 

کد N819433

وبگردی