آفتاب

جلسه توسعه و سرمایه گذاران آذربایجان شرقی

جلسه توسعه و سرمایه گذاران آذربایجان شرقی

جلسه توسعه و سرمایه گذاران آذربایجان شرقی به ریاست محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور و با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت و استاندار و شهردار استان آذربایجان شرقی و جمع زیادی از مسئولان استان و مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای و بانک‌های این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد شریعتمداری در هفدمین جلسه توسعه سرمایه گذاری استان‌ها که در آستانه سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی برگزار شد اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات در آستانه سفر به استان‌ها این است که مسئولان استان یک بار دیگر و در حضور مسئولان و نمایندگان بانک‌ها و موسسات مالی و سرمایه‌گذاری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های توسعه‌ای استان خود را به شکل تفصیلی ارائه دهند.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه در این جلسات هدف‌مان این است تا در مسیر توسعه استان‌ها هرچه بیشتر از اتکا به بودجه عمومی دور شویم خاطرنشان کرد: سال گذشته با رشد قابل توجه مجموعه بودجه عمرانی کشور رقمی حدود 32 هزار میلیارد تومان را داشتیم در حالی که در همین سال فقط بانک‌ها با تحرک کوچک 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید دادند و این نشان دهنده توان بخش‌های غیردولتی در کمک به توسعه کشور است.

شریعتمداری با بیان اینکه جلسات توسعه سرمایه گذاری که پیش از سفرهای قبلی دولت به استان‌ها برگزار شده است , آثار و برکات مثبت و فراوانی داشته است افزود: امیدواریم این روند در مورد استان‌های دیگر نیز همچنان ادامه داشته باشد.

براساس این گزارش در این جلسه فهرستی جامع و مفصل از ظرفیت‌ها، استعدادها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی از سوی مسئولان استان و مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های توسعه ای و بانک ها ارائه شد.

انتهای پیام

کد N819420

وبگردی