آفتاب

مقتدی صدر: در مقابل فتنه دشمنان دین سینه سپر کرده‌ایم

مقتدی صدر: در مقابل فتنه دشمنان دین سینه سپر کرده‌ایم

رهبر جریان صدر عراق ضمن تاکید بر لزوم تقویت ارتش و نیروهای مردمی گفت: من و تمامی کسانی که عضو جریان صدر هستند در مقابل فتنه دشمنان دین سینه سپر کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در سخنانی در خصوص موضع این جریان نسبت به رخدادهای عراق و منطقه گفت: من و تمامی کسانی که عضو جریان صدر هستند نه تنها همواره آماده هستیم بلکه در مقابل فتنه دشمنان دین سینه سپر کرده‌ایم.

وی ضمن تاکید بر لزوم جنگیدن با تروریست‌هایی که دشمن عراق، اسلام و مذهب هستند، گفت: عراق، اسلام، مذهب و انسانیت آرمان‌هایی هستند که باید از آن دفاع کرد و عراقی‌ها باید همواره در این راه با هم متحد باشند. ما خون خود را فدای دفاع از مقدسات می‌کنیم.

صدر با اشاره به ورود آمریکا به عملیات علیه داعش در برخی مناطق عراق تاکید کرد: دین و استعمار با همه جمع نمی‌شوند برای همین ما عملیات نظامی را در برخی مناطق متوقف کردیم تا شریک تروریسم بین‌المللی و حامیان تروریسم نباشیم. ما همچنین با هرگونه مداخله خارجی از سوی هر کشوری که هدف آن حفظ وحدت و حاکمیت عراق نباشد، مخالفیم.

صدر تاکید کرد: نیروهای مردمی تشکلاتی هستند که باید تقویت شوند و باید به اختلافات داخلی که به این نیروها ضربه می‌زند پایان داد. همچنین باید تلاش کنیم تا این نیروها را به دولت عراق نزدیک کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت ارتش عراق برای مقابله با تروریسم گفت: ما هرگز از میدان مبارزه کنار نخواهیم کشید.

انتهای پیام

کد N819178

وبگردی