آفتاب
نایب رییس مجلس:

بنگاه‌های اقتصادی برای مشتری احترام قائل نیستند

بنگاه‌های اقتصادی برای مشتری احترام قائل نیستند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در اقتصاد حرف اول را بازار و مشتری می‌زند و بنگاه اقتصادی‌ موفق خواهد بود که بازار بزرگتری در اختیار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حسن ابوترابی‌فرد در مراسم جایزه طرح اصالت قطعه اظهار کرد: بنگاه‌های اقتصادی در ایران هنوز برای مشتری احترام لازم را قائل نیستند هرچند در فرهنگ پیشینیان ما مشتری جایگاه احترام‌آمیزی داشته است.

وی با بیان این‌که در فرهنگ ایران در گذشته واژه ارباب‌رجوع به درستی انتخاب شده است، خاطر نشان کرد: در گذشته قبل از آنکه غربی‌ها در جهت مشتری‌مداری حرکت کنند، در ایران مشتری در جایگاه ارباب قرار داشت.

نایب رییس مجلس ادامه داد: این فرهنگ باید دوباره احیا شده و مشتری احترام داشته باشد و مردم به عنوان کسانی که ما کارگزار آنها هستیم و آنها در جایگاه ارباب هستند مورد احترام قرار گیرند.

وی افزود: شعار مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی است، یعنی مشتریان کارفرما هستند و ارائه‌دهندگان خدمت کارگزار. همدلی و همزبانی این دو شکل نمی‌گیرد مگر آنکه اراده جدی کارگزار آن باشد که از همه توانش برای جلب رضایت کارفرما استفاده کند.

ابوترابی‌فرد با بیان این‌که با دانش می‌توان مشکلات را شناسایی و برطرف کرد، تصریح کرد: در این زمینه تمام بنگاه‌های اقتصادی باید در جهت ارتقاء دانش و علم روز حرکت کنند.

انتهای پیام

کد N819104

وبگردی