آفتاب

مجمع عمومی جامعه مدرسین جنایات آل سعود در یمن را محکوم کرد

مجمع عمومی جامعه مدرسین جنایات آل سعود در یمن را محکوم کرد

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قَالَ اللهُ تَعَالی: إِنَّا لَنَنصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِینَ آمَنُوا فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَیَوْمَ یَقُومُ الْأَشْهَادُ غافر / 51

بیانات قاطع و روشنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در جمع معلمان عزیز کشورمان درباره زیاده گویی مسئولین آمریکای جنایتکار و حمایت از ظلم و ستم آل سعود به مردم انقلابی و مظلوم یمن، یادآور سخن تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی قدس سره که: «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» بود.

حرف‌های بی‌ربط و از سر احتیاج آمریکا در تهدید ملت آزموده ایران اسلامی آن هم در زمانی که مذاکرات هسته‌ای در حال انجام است خوی زشت استکبار را بیش از پیش نشان می‌دهد.

منطق زور و تهدید و تزویر آن هم در مقابل مردمان قوی و مقاوم کشورمان همواره محکوم به شکست بوده است و بی‌شک در میدان عمل نیز شکستی سخت را به دنبال خواهد داشت.

حمایت‌های دولت آمریکا از جنایات و آتش‌افروزی وهابیون خبیث و کشتار مردم مظلوم یمن نمونه‌ای از سرشت آمیخته با ظلم آن‌هاست که با وجود این منطق و این رفتار، جهان عاری از ظلم، توهّمی بیش نیست.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن حمایت و اطاعت کامل از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی نکاتی را متذکر می­‌شود:

1. تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مورد حمایت نظام می‌باشد با حفظ شئون ملت عظیم الشأن ایران و حفاظت از خطوط اصلی و قرمز امور هسته‌ای کشورمان باقدرت و صلابت در مقابل بدخواهی ستمگران خصوصاً آمریکای بی‌خرد، ایستادگی؛ و از حقوق حقه ملت، خون شهیدان و دست آوردهای نظام اسلامی پاسداری نمایند.

2. سران آمریکا بدانند، ملتی که پیرو راستین اسلام ناب است ذلت پذیر نخواهد بود زبان زور و تهدید، وعده‌های گزینه‌های روی میز و حمله نظامی به این مملکت چیزی جز رجزخوانی مستأصلان نمی‌باشد؛ لکن در صورت هر گونه اشتباه و غلطی پاسخ مردم سلحشور و غیور ایران عزیز، سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

3. آل سعود با تجاوز و مداخله نظامی در امور داخلی کشور یمن تراز همفکری و همراهی خود را با صهیونیست‌ها آشکارتر ساخته است؛ لکن مرور ایام نشان داد که این عمل زشت و کشتار مسلمانان همراه با شکست و پشیمانی است که دست نیافتن به اهداف و انزجار ملت‌های آزاده از پرده‌نشینان رفاه و آسودگی و سرمست از ثروت نفت، بخشی از این شکست است.

در پایان از خداوند متعال توفیق، عزّت و عظمتِ روز افزونِ ملّتِ سرافراز ایران اسلامی و خدمتگزاران به این نظام مقدس انقلابی، به ویژه مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم را ، مسألت می نماییم، و بر مردم مظلوم و ستمدیده یمن درود می‌فرستیم.

و ماالنصر الا مِن عندالله العزیز الحکیم

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم»

انتهای پیام

کد N818771

وبگردی