آفتاب

بررسی مشکلات شرکت واگذار شده صدرا در کمیسیون ویژه تولید

بررسی مشکلات شرکت واگذار شده صدرا در کمیسیون ویژه تولید

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون، از ارائه گزارشی در مورد وضعیت شرکت واگذار شده صدرا و برخی مشکلات آن در جلسه امروز خبر داد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بحث و بررسی در مورد وضعیت شرکت صدرا به عنوان شرکت واگذار شده بر اساس اصل 44 که به دلیل مشکلات عملکردی در پروژه‌ها با معضلات بسیاری مواجه شده و در حال ورشکستگی است در دستور کار جلسه امروز کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: همچنین ایرادات شورای نگهبان به طرح نحوه پیگیری تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و اصلاحات مورد نظر به تصویب کمیسیون رسید.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 اضافه کرد: گزارش عملکرد دولت و اتاق بازرگانی در مورد قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار نیز در جلسه امروز کمیسیون ارائه و مقرر شد آیین‌نامه‌های این قانون سریع‌تر ابلاغ شود، برگزاری شوراهای گفت‌وگوی استان‌ها برای اجرایی شدن قانون پیگیری شود و اتاق بازرگانی و وزارت اقتصاد مواد مرتبط با دستگاه‌ها و مجموعه اقدامات هر دستگاه را تعیین کنند.

به گفته جلیلی، جلسه امروز کمیسیون ویژه تولید ملی با حضور نماینده دولت، مرکز پژوهش‌ها، اتاق بازرگانی، بورس، وزارت نفت و وزارت راه برگزار شده است.

انتهای پیام

کد N818717

وبگردی