آفتاب

تأکید انصارالله بر لزوم پایان محاصره ظالمانه ملت یمن

تأکید انصارالله بر لزوم پایان محاصره ظالمانه ملت یمن

جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن «ظالمانه» توصیف کردن محاصره مردم این کشور توسط نیروهای آل‌سعود، پایان هرچه سریعتر این محاصره را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، جنبش انصارالله یمن امروز چهارشنبه در خصوص اوضاع انسانی وخیم در این کشور و ادامه محاصره مردم آن توسط نیروهای سعودی بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: در حال حاضر مردم یمن که همچنان با تبعات ناشی از حملات وحشیانه جنگنده های سعودی دست و پنجه نرم می کنند، تحت محاصره خفه کننده نیروهای آل سعود قرار دارند.

انصارالله در بیانیه خود ضمن «ظالمانه» و «غیر قابل توجیه» خواندن محاصره مردم یمن توسط آل سعود، پایان فوری آن را خواستار شد.

از سوی دیگر، «شرف غالب لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به آتش بس ۵ روزه در این کشور از روز سه شنبه هفته جاری، تصریح کرد: چنانچه گروه تروریستی القاعده و حامیان آن اقدام به نقض این آتش بس نمایند، ارتش و کمیته های انقلابی یمن به صورت قاطعانه با آنها برخورد خواهند کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام مقامات آل سعود قرار است از روز سه شنبه هفته جاری آتش بسی به مدت ۵ روز در یمن برقرار شود. این درحالی است که حملات هوایی آل سعود به مناطق مسکونی و زیرساخت های یمن همچنان ادامه دارد و مردم این کشور تحت محاصره شدید نیروهای این رژیم هستند.

کد N817945

وبگردی