آفتاب
صالحی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

افتتاح مجهزترین بیمارستان هسته‌ای خاورمیانه/ تقویت توریسم درمانی

افتتاح مجهزترین بیمارستان هسته‌ای خاورمیانه/ تقویت توریسم درمانی

رئیس سازمان انرژی اتمی از ساخت مجهزترین بیمارستان هسته‌ای خاورمیانه خبر داد و گفت: تجهیزاتی که در این بیمارستان نصب خواهد شد برای اولین بار در خاورمیانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سئوالی درباره سخنرانی اش در دانشگاه و اظهاراتش منبی بر «دبه درآمدن طرف مقابل» گفت: طرف مقابل در برخی از امور نسبت به صحبت‌هایی که در تفاهم بوده است سئوالاتی را مطرح کرده‌اند که فعلا نمی‌خواهم خیلی آن را باز کنم.

وی افزود: الحمدالله مذاکرات به خوبی جلو می‌رود و مذاکره کنندگان به خوبی از منافع و حاکمیت ملی دفاع می کنند و هیج چیز خارج از چارچوب تعیین شده توسط مسئولان نظام وجود نخواهد داشت؛ هر آنچه مورد توافق قرار گیرد قطعا بر اساس توافقی است که در داخل کشور در بین مسئولان نسبت به آن اجماع حاصل شده است.

صالحی همچنین درباره ساخت بیمارستان هسته ای بیان کرد: این بیمارستان بسیار وسیع خواهد بود. تجهیزاتی که در بیمارستان نصب می‌شود برای اولین بار در خاورمیانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این طریق می توانیم از خروج بیماران صعب العلاج  که برای مداوا به خارج از کشور می روند جلوگیری کرده و زمینه توریسم درمانی را برای بیمارانی که می خواهند خارج از کشور به ایران بیایند فراهم کنیم.

وی ادامه داد: این بیمارستان بسیار وسیع و با هزینه سنگین ساخته شده است که سازمان انرژی اتمی توانسته بخشی از این هزینه را تامین کند و در مورد زمین آن نیز در حال توافق با شهرداری هستیم و شهردار کمک می کند زمین تهیه شود.

صالحی گفت: این بیمارستان در تهران خواهد بود و جزئیات آن را بعدا اعلام خواهیم کرد.
کد N817879

وبگردی