آفتاب

آمار جعفری‌دولت‌آبادی از اقدامات دادستانی تهران در 5 سال گذشته

آمار جعفری‌دولت‌آبادی از اقدامات دادستانی تهران در 5 سال گذشته

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: حق آن است که بیش از گذشته به دادسرای تهران توجه شود و این دادسرا نیرو و امکانات بیشتری جذب کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، عباس جعفری دولت آبادی طی سخنانی در همایش سراسری قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران،‌ اظهار کرد: دادستانی تهران ظرف پنج سال گذشته 2 میلیون 713 هزار و 370 پرونده وارده داشته که از این تعداد دو میلیون و 650 هزار و 733 پرونده مختومه شده است.

وی افزود:‌ در این پنج سال 632 هزار و 466 پرونده وارده به اجرای احکام داشته‌ایم که 653 هزار و 169 پرونده از آن‌ها مختومه شده است.

وی خطاب به قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت که حجم بسیار سنگین پرونده‌ها نشان‌دهنده عزم جدی شما در رسیدگی به این پرونده‌هاست و این در حالیست که بیش از 200 نفر از قضات این دادسرا انتقال یافته‌اند.

وی با بیان اینکه دادستانی تهران در حال حاضر 27 هزار و 431 نفر زندانی تحت نظارت دارد، گفت: حق آن است که بیش از گذشته به دادسرای تهران توجه شود و این دادسرا نیرو و امکانات بیشتری جذب کند.

جعفری دولت‌آبادی با بیان اینکه دادستانی تهران در حوزه جرائم اقتصادی کارهای بسیار سنگینی انجام داده است، گفت:‌ در حال حاضر 116 زندانی محکوم اقتصادی داریم و در این مدت 4 هزار و 402 پرونده در دادسرای اقتصادی به حکم رسیده است.

ادامه دارد ...

کد N817878

وبگردی