آفتاب

حمله شدید سردار نقدی به کسانی که سخنان امام را تفسیر می کنند وبرای تفریح دائما به کیش می روند

حمله شدید سردار نقدی به کسانی که سخنان امام را تفسیر می کنند وبرای تفریح دائما به کیش می روند

ایسنا نوشت:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: ارتباط فیزیکی، رفت و آمد خانوادگی و همسایگی ملاکی برای تفسیر بیانات امام (ره) نیست.

سردار محمدرضا نقدی در همایش ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: جای تأسف است که بعضی از افراد کوتاه بین و دنیاپرست که دنیا را برای خوش‌گذرانی و لذت مادی می‌خواهند با دشمنان هم داستان شده و از روابطی که با امام (ره) داشته‌اند سوءاستفاده می‌کنند و می‌خواهند پیام امام (ره) را تحریف و تفسیر به رأی کنند.

وی افزود: اولاً پیام امام برای همین امروز است و نیاز به تفسیر ندارد. ثانیاً اگر بنا باشد که تفسیری از بیان امام (ره) بگیریم این تفسیر را از کسی که حال و هوای امام (ره) را داشته باشد خواهیم گرفت. ارتباط فیزیکی، رفت و آمد خانگی و همسایگی ملاکی برای تفسیر امام (ره) نیست.

نقدی ادامه داد: بیان امام (ره) را کسی می‌تواند تفسیر کند که مثل امام (ره) زندگی کند نه کسانی که اگر سر و تهشان را بزنید از کیش سر درمی‌آورند و به دنبال خوش‌گذرانی و رفاه شخصی خود هستند. کسی می‌تواند امام (ره) را تفسیر کند که مثل امام (ره) یکپارچه ضد ظلم، زورگویی و استکبار باشد و هر سلولش فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهد نه کسانی که شبانه‌روز تلاش کنند به ظالمان و کودک کشان در باغ سبز نشان دهند و چراغ سبز برای سازش با استکبار نشان دهند.

جانشین فرمانده کل قوا در امر بسیج با بیان این‌که پیام امام (ره) واضح و غیرقابل تفسیر و انحراف است، خاطرنشان کرد: ملت ایران شهد شیرین پیروزی بر استکبار را در پیروی از ولایت دیده، امام (ره) هم همه را به پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه می‌کرد. خدا را شکر امروز ولی امری داریم که یک سر سوزن با مواضع و اندیشه و تفکر امام (ره) زاویه ندارد و این مسأله در هیچ انقلابی نظیر نداشته که بعد از رهبر اول انقلاب مواضع او نقطه به نقطه تکرار شود.

وی در ادامه امام (ره)‌را یک معجزه بزرگ الهی دانست و اظهار کرد: امام(ره) بزرگوار همه نشدنی‌ها را شدنی کرد و حقیقت انسان را دوباره به خودش نشان داد و ظرفیت‌ها و کرامت انسان را در دوره جاهلیت مدرن احیا کرد. امام معجزه‌ای بود که آثارش دوام و استمرار دارد و برکاتش در حیات مادی‌اش محدود نشد و هرچه جلوتر می‌رویم این آثار بیش از پیش جلوه‌گر می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمن خیلی تلاش می‌کند که ارزش‌های امام (ره) را محو کند امروزه هزاران شبکه ماهواره‌ای، اجتماعی و اینترنتی ایجاد کرده‌اند تا ارزش‌هایی که امام (ره) برای بشریت به وجود آورد را محو کنند و یا در جامعه ما به ضدارزش تبدیل کنند چون این ارزش‌ها یقه زورگویان و مستکبران را گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: با وجود همه فعالیت‌های دشمن هر روز خمینی کبیر در حال پیشروی است و حرکت اسلام ناب محمدی (ص) از کشمیر تا مدیترانه و از قفقاز تا دریای سرخ در حال اعمال حاکمیت و قدرت است. امروز اسلام در میان ملت‌ها بیدار شده و دشمن هرچه تلاش می‌کند این نور به وجود آمده را خاموش کند موفق نمی‌شود.

29220

کد N817733

وبگردی