آفتاب
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج

حذف سران فتنه عامل وحدت ملت ایران شده است

حذف سران فتنه عامل وحدت ملت ایران شده است

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: حذف سران فتنه عامل وحدت ملت ایران شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی در حاشیه همایش ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: حذف سران فتنه عامل وحدت ملت ایران شده و وحدت مردم ایران به خاطر این است که اینها آزاد نیستند چون اگر آزاد باشند دوباره فتنه، درگیری و آشوب را کلید می‌زنند و این حذف کمترین برخوردی است که با آنها صورت گرفته و آن هم به خاطر رافت و گذشت امام خامنه‌ای عزیز است.

وی افزود: مواظب باشیم عده‌ای امام جدیدی برایمان نسازند. امام راحل فرمود که مخالف ولی فقیه، طاغوت است حالا فرقی نمی‌کند این طاغوت چه کسی باشد و هر کسی که مقابل ولی فقیه بایستد طاغوت به حساب می‌آید. امروز عده‌ای با پورویی تمام از صلح، وحدت و همدلی حرف می‌زنند و می‌خواهند کسانی که در قبال ملت ایران این همه خیانت و جنایت کرده‌اند، بخشیده شوند. این انتظار بی‌جایی است که برخی دارند و دلسوزانه تقاضای عفو و بخشش سران فتنه را می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج تاکید کرد: همگان بدانند بسیج و بسیجیان آنقدر بصیرت دارند که فریب توصیه‌های سطحی و توصیه شده از طرف دشمن را نخورند. ما سران فتنه را نمی‌بخشیم چون گناه اینها بخشیدنی نیست. البته اگر به پیشگاه پروردگار و ملت بزرگوار ایران توبه کنند و به شرط قبولی توبه‌شان از طرف ولی امر مسلمین، قابل بخشش هستند.

تویسرکانی با بیان اینکه شیعه برای نشان دادن حقانیت خود نمادهایی دارد، یادآور شد: مراسم سالگرد امام راحل یک نماد و سمبل است و تنها برای یاد امام نیست، بلکه برای این است تا تلاش عده‌ای را که سعی می‌کنند امام جدیدی برای ما بسازند را ناکام بگذارند.

وی اضافه کرد: خیلی‌ها وقتی دیدند نمی‌توانند مطابق شاخص‌های امام جلو بروند ابتدا سعی کردند امام را تمام شده تلقی کنند. اینها همان‌هایی هستند که داعیه خط امامی بودن نیز دارند اما وقتی دیدند نمی‌توانند امام را به بایگانی تاریخ بسپارند امام جدیدی تعریف کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: برخی از این جبهه مشارکتی‌ها، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی‌ها و برخی از این اصلاح‌طلبان امام جدیدی نوشتند و آنچه را خودشان از امام دوست داشتند معرفی کردند نه امام حقیقی و واقعی را. برگزاری سالگرد امام جلوی چنین توطئه‌هایی را می‌گیرد تا عده‌ای برایمان امام جدیدی نسازند.

تویسرکانی در پایان گفت: امام باید به مردم و نسل‌های آینده طبق آنچه که بود معرفی شود. ما نسبت به امام سه وظیفه داریم؛ اول اینکه به واجبات انقلاب عمل کنیم، دوم اینکه نواهی انقلاب را ترک کنیم و سوم اینکه شکر نعمت انقلاب را به جا بیاوریم.

انتهای پیام

کد N817461

وبگردی