آفتاب

احمد عسیری نسخه عربستانی محمد سعید الصحاف عراق

احمد عسیری نسخه عربستانی محمد سعید الصحاف عراق

نشستهای سخنگوی ائتلاف تحت رهبری سعودی ها و بیان اظهارات خلاف واقع وی سبب شده است که عربستانی وی را با محمد سعید الصحاف وزیر اطلاع رسانی زمان صدام در جریان جنگ ۲۰۰۳ آمریکا علیه عراق مقایسه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه یمن پرس، احمد عسیری سخنگوی ائتلاف تحت سرکردگی عربستان سعودی مضحکه عربستانی ها شده است و بسیاری وی را شبیه محمد الصحاف وزیر اطلاع رسانی عراق در زمان حمله آمریکا به کویت در سال ۲۰۰۳ می دانند.

بسیاری از عربستانی ها حرف های وی را باور ندارند و مورد مسخره و مضحکه عربستانی ها قرار گرفته است زیرا وی در حالی از پیروزی های ریاض سخن می گوید که اخباری همزمان از کشته و زخمی شدن ده ها نظامی سعودی مخابره می شود.

برخی از عربستانی ها وی را از الصحاف نیز بدتر می دانند زیرا درحالی از پیروزی های خیالی ریاض سخن می گوید که دفاع مدنی سعودی از کشته شدن پنج نظامی و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر خبر می دهد.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در این باره می نویسد: این در واقع بازتولید محمد سعید الصحاف و در واقع نسخه سعودی محمد سعید الصحاف است که هدف آنها احمق شمردن مردم است.

یکی دیگر از کاربران نوشته است: اگر ریاض سقوط کند العسیری در نشست خبری خود اعلام می کند که همه چیز در امن و امان است. الصحاف شاگرد مکتب الصحاف است. وی از نابودی آمریکایی ها سخن می گفت در حالی که آنها در پشت سر وی در بغداد می جنگیدند. العسیری می گوید که ما یمن را آزاد کردیم در حالی که حوثی ها به نجران و جیزان و دروازه های حضرموت رسیدند.

کد N816465

وبگردی