آفتاب

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در دانشگاه تبریز

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در دانشگاه تبریز

سی و یکمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور، امروز(شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی و دانشگاهیان دانشگاه تبریز در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، آگاه سازی افکاری عمومی نسبت به دانش بومی صنعت هسته‌ای، رفع ابهام در زمینه فعالیت های هسته ای، ایجاد علاقه‌مندی و جذب کارشناسان و محققان دانشگاهی، تقویت خودباوری و غرور ملی از طریق مشاهده عینی و معرفی کاربردهای جنبی این صنعت از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه اعلام شده است.

این نمایشگاه در سه بخش چرخه سوخت هسته‌ای، نیروگاهی و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای در صنایع مختلف با 8 ماکت بزرگ از جمله چرخه سوخت هسته‌ای، فراوری از چرخه غنی‌سازی اورانیوم، نیروگاه اتمی بوشهر، پسمانداری و ماکت آبشار سانتریفیوژ و راکتور تحقیقاتی اراک برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش درآمده است.

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران از 19 تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 8:30 الی 12:30 و 14:30 الی 18 برای بازدید دانشگاهیان و دانش آموزان با هماهنگی قبلی در دانشگاه تبریز دایر شده است.

انتهای پیام

کد N816196

وبگردی