آفتاب

نامه جبهه پیروان به معاون سیاسی وزیر کشور درباره خانه احزاب

نامه جبهه پیروان به معاون سیاسی وزیر کشور درباره خانه احزاب

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از اعلام مواضع جبهه پیروان درباره برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب و بازگشایی این خانه در قالب نامه به معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم،سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مواضع جبهه پیروان درخصوص مجمع عمومی خانه احزاب افزود: جبهه پیروان، خانه احزاب با سبک و سیاق قبلی را قبول ندارد؛ ما به خانه احزابی نیاز داریم که باشگاه احزاب باشد و لذا باید نام خانه احزاب نیز تغییر کند و باشگاه احزاب شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: خانه احزاب قبلی به دلیل خطی برخورد کردن پیشینه خوبی ندارند؛ خانه احزاب مانند سایر صنوف باید کار صنفی انجام دهد و نباید خطی و گروهی باشد.

سجادی تصریح کرد: همه احزاب سراسری اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در اداره خانه احزاب مشارکت داشته باشند و نباید فقط یک جناح اداره خانه احزاب را به‌دست بگیرد.

وی گفت: خانه احزاب باید مانند باشگاهی باشد که همه احزاب در آن جمع شوند و باشگاه احزاب نیز باید با مشارکت همه احزاب شکل بگیرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مطرح شدن موضوع برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب در 31 اردیبهشت تأکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری روز پنجشنبه نامه‌ای را تنظیم کرده‌ است که در آن نامه نقطه نظرات و مواضع خود را در خصوص بازگشایی خانه احزاب مطرح کرده‌ و به  معاون سیاسی وزیر کشور ارسال شده است.

29220

کد N815964

وبگردی