آفتاب
اردیبهشت 94 انجام می‌شود

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مخابرات

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مخابرات

شرکت مخابرات ایران زمان و مکان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، این مجمع روز پنج شنبه 24 اردیبهشت ماه 1394 در سالن همایشهای پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.

از زمان خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران این شرکت و شرکت ارتباطات سیار به عنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه مخابرات، هر سال در ماههای ابتدایی سال به برگزاری مجمع عمومی سالانه پرداخته و در قالب این مجمع به ارائه توضیحاتی به سهامداران این شرکت ها و تقسیم سود سهام می پردازند.

چندی پیش مجمع عمومی سالیانه همراه اول در شرایطی برگزار شد که در قالب آن سید مصطفی سید هاشمی - رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران - به انتقاد از وضعیت مخابرات پس از اجرای طرح همکدسازی تلفن ثابت پرداخته و متذکر شده بود: با اجرای این طرح شرکت مخابرات ایران ضرری بالغ بر 270 تا 280 میلیارد تومانی را متحمل شده است. بر همین اساس پیش بینی می شود طرح مجدد موضوع تغییر تعرفه تلفن ثابت از مسائل مورد توجه در مجمع عمومی سالانه مخابرات باشد.

استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به سال 1394، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی،بررسی و تصویب صورت های مالی مربوط به سال مالی 1393 و سود تقسیمی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل و تعیین حق الزحمه مربوطه، تعیین پاداش اعضای هیأت مدیره، تعیین حق حضور در جلسه اعضای غیر موظف هیات مدیره در سال 94 و تعیین روزنامه‌های کثیرالانتشار برای درج آگهی و سایر موارد قانونی در سال 1394 از جمله مسائلی است که دراین مجمع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد N815443

وبگردی