آفتاب
گزارش خبری مهر/

فریاد مرگ بر آل سعود در تهران طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آل سعود در تهران طنین انداز شد

تهران-مردم شهرستان های استان تهران پس از اقامه نماز پرشکوه جمعه با برگزاری مراسم راهپیمایی، حملات عربستان سعودی به یمن را به شدت محکوم و از مقاومت ملت یمن حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر،  ظهر امروز و پس از اقامه نماز پرشکوه جمعه، مردم شهرستان های استان تهران با برگزاری مراسم راهپیمایی، حملات ددمنشانه آل سعود به یمن را محکوم کرده و خواستار توقف هر چه سریعتر این حملات شدند.

در این راهپیمایی، مردم شهرستان های استان تهران ضمن حمایت مجدد از مقاومت و ایستادگی ملت یمن در برابر تهاجم ناجوانمردانه عربستان سعودی، از سکوت و همراهی مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل با رژیم آل سعود به شدت انتقاد کردند.

حماسه حضور مردم استان تهران در حمایت از مردم یمن

مردم شهرستان های استان تهران در پایان برگزاری مراسم راهپیمایی ضمن به آتش کشیدن پرچم کشورهای مستکبر عالم با قرائت قطعنامه ای تأکید کردند که مقاومت ملت یمن نشأت گرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی است و قطعا پیروزی نهایی در این جنگ با ملت مظلوم یمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر در سراسر شهرستان های استان تهران نظیر ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، ری، پردیس، شهریار، ملارد، شهرقدس، رباط کریم، اسلامشهر، بهارستان، پرند، شمیرانات و بخش های مختلف این شهرستان ها، مراسم راهپیمایی با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

                 

کشتار زنان و کودکان در یمن باعث ناراحتی مردم آزاده جهان شده است

یکی از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی حمایت از مردم یمن در ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر روز شاهد انتشار تصاویر دلخراش بمباران مناطق مسکونی یمن در رسانه های مختلف هستیم که منجر به کشته شدن زنان و کودکان بی دفاع می شود.

حسین صادقی افزود: اگرچه هر روز تعداد زیادی از ملت بی دفاع یمن کشته و مجروح می شوند اما سازمان های بین المللی هیچ واکنشی نسبت به این حملات از خود نشان نداده و حتی برخی از آنها از طرف مهاجم حمایت می کنند.

وی ادامه داد: قطعا سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر در جنایات عربستان سعودی بر ضد ملت یمن شریک بوده و نامشان به عنوان ظالمان و مستکبران عصر خود در تاریخ به ثبت خواهد رسید.

این شهروند ورامینی اضافه کرد: کشتار زنان و کودکان در یمن باعث ناراحتی مردم آزاده جهان شده است به همین خاطر شاهد برگزاری راهپیمایی های متعدد در کشورهای مختلف جهان در حمایت از  مردم یمن هستیم.

               

جهان اسلام روزهای حساسی را سپری می کند

حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی در تمامی مناطقی که در آن نماز جمعه برگزار می شود اظهار داشت: امروز سراسر مناطق استان تهران شاهد برگزاری مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: طی روزهای اخیر هماهنگی های لازم با ارگان ها و نهادهای مختلف استان تهران برای برگزار باشکوه مراسم راهپیمایی صورت گرفت و امروز شاهد حضور حماسی مردم شهرستان های استان تهران در راهپیمایی محکومیت جنایات عربستان سعودی در یمن بودیم.

وی ادامه داد: امروز جهان اسلام روزهای سخت و دشواری را سپری می کند به طوری که استکبار و دست نشاندگان آن در برخی کشورها تلاش دارند تا جلوی بیداری اسلامی و مقاومت مردم در برابر ظلم و ستم را گرفته و بار دیگر منافع خود را در منطقه تأمین کنند.

محمودی اضافه کرد:‌ امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان رو به گسترش بوده و همین امر ترس و وحشت مستکبران عالم را به همراه داشته است.

کد N815156

وبگردی