آفتاب

تابش: اسیر قدرت نشدن از ویژگی‌های سید محمود دعائی است

تابش: اسیر قدرت نشدن از ویژگی‌های سید محمود دعائی است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: سید محمود دعائی شخصیتی است که سیاست را به ردای اخلاق زینت داد و هیچ‌گاه آزادگی را به قربانگاه مصلحت نبرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا تابش در آیین نکوداشت خدمات حجت الاسلام سید محمود دعایی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: تجلیل از حضرت آقای دعائی؛ تقدیر از شخصیت فرزانه‌ای است که کسوت سیاست را به ردای اخلاق زینت داد و مناصب دنیوی را با کرامت انسانی منزلتی بایسته بخشید و هیچگاه حریت و آزادگی را به قربانگاه مصلحت نبرد تا روح جوانمردی وعزت نفس را در سیاست و روحانیت جلوه‌ای ماندگار بخشید.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت اضافه کرد: دعائی شخصیتی است که با مردم‌داری و تواضع همه وجود خویش را در خدمت اعتلای دین و آیین و فضائل اخلاقی و نشر دانش و فرهنگ قرار داد و چهره رحمانی اسلام انقلابی و روحانیت متعهد در دوران حاکمیت دین بر جامعه را متجلی ساخت.

تابش در پایان مرعوب و اسیر قدرت نشدن و قربانی نکردن اخلاق و فضیلت‌ها در پیشگاه سیاست را از ویژگی‌های دعائی عنوان و تصریح کرد: به حکم ادب وظیفه داشتم تا امروز به عنوان یکی از ارادتمندان این شخصیت ارزشمند در مراسم تجلیل از ایشان حضور یابم.

مراسم نکوداشت سید محمود دعائی به پاس سه دهه فعالیت فرهنگی و مسوولیت وی در موسسه اطلاعات پنج‌شنبه شب برگزار شد.

انتهای پیام

کد N814943

وبگردی