آفتاب
نماینده لردگان:

هدف استکبار از ایجاد شرایط کنونی در منطقه، تضعیف اسلام است

هدف استکبار از ایجاد شرایط کنونی در منطقه، تضعیف اسلام است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقسیم کشورها و تضعیف جبهه اسلام هدف اصلی استکبار از بوجود آوردن شرایط کنونی در منطقه است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقسیم کشورها و تضعیف جبهه اسلام هدف اصلی استکبار از بوجود آوردن شرایط کنونی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری، مجید جلیل سرقلعه در نخستین شورای اداری استان در سال 94 با اشاره به مذاکرات 1+5 با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص، افزود: اگر مذاکرات به نتیجه برسد نشان می‌دهد ما اهل تعامل و صلح در دنیا هستیم و اگر انجام نگیرد ماهیت طرف مقابل مشخص می‌شود که نه اهل تعامل و نه اهل صلح است.

وی اظهار کرد: هرچند دشمن در سوریه، عراق و فلسطین شکست خورد و در یمن نیز توان جنگ فیزیکی و مقابله با یمن را ندارد اما باید توجه داشت که وضعیت منطقه خوب نیست.

جلیل با بیان این‌که «راهبرد دشمن در جنگ یمن از بین بردن زیرساخت‌ها و تقسیم کشورهای مسلمان است» تصریح کرد: اهداف دشمن تضعیف جبهه اسلام در دنیا، وابسته کردن کشورها به خود، دست و پاکردن بازارهای خود در دنیا، اعلام حضور خود به صورت ملموس در دنیا و درنهایت مهار انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم لردگان در مجلس با بیان این‌که «در سطح ملی تعامل مطلوبی میان دولت و مجلس است» افزود: ما حامی دولت هستیم و بین دولت و مجلس هیچ فاصله‌ای وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از حاشیه پردازی، خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به شرایط منطقه بیش از هر زمان نیاز به همدلی و هم زبانی است.

جلیل اظهار کرد: با توجه به اینکه نیاز به ارتقای کشور در همه عرصه‌ها به ویژه قوانین بالادستی انتخابات در مجلس محسوس است، در بحث انتخابات خواست نظام، مجلس و دولت تحول در این زمینه است.

وی با اشاره به عملکرد مدیران استانی در دولت جدید، افزود: در مجموع استان نسبت به گذشته از تحول مطلوبی برخوردار است که قابل مقایسه با سنوات گذشته نیست و آمارها نشان می‌دهد که بی انصافی است اگر بگوییم استان در حال رکود است.

جلیل سرقلعه همچنین صنعت را پیش قروال توسعه در دنیا برشمرد و گفت: از هر شغل مستقیم صنعتی پنج شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود که این امر نشان از اهمیت توسعه صنعت در اقتصاد دارد، در همین راستا می‌طلبد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعت استان تامین شود.

انتهای پیام

کد N814683

وبگردی