آفتاب

هلاکت دهها تروریست در عملیات نیروهای مقاومت در مرز سوریه

هلاکت دهها تروریست در عملیات نیروهای مقاومت در مرز سوریه

اخبار رسیده از دمشق حاکی است در حمله ای که نیروهای مقاومت و ارتش سوریه با هماهنگی یکدیگر علیه تروریست ها انجام دادند، پیروزی هایی به دست آوردند.

به گزارش مهر، نیروهای مقاومت و ارتش سوریه با حمله ای هماهنگ به تروریست های «جبهة النصره» و داعش توانستند تعداد قابل توجهی از آنها را به هلاکت برسانند. این حمله باعث فرار تروریست ها از مناطق مرزی شد.
در همین راستا پایگاه خبری «الخبر برس» گزارش داد: حمله نیروهای مقاومت و ارتش سوریه منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر از اعضای گروهک های تروریستی از جمله تعدادی از فرماندهای آنان همراه بود. گروهک های تروریست مسلح از منطقه «جرود القلمون» به عنوان پایگاه و گذرگاهی در غرب برای ورود به لبنان و در شرق و شمال برای ورود به سوریه استفاده می کنند.
به گفته منابع سوری تروریست هایی که در صدد نفوذ از سمت القلمون شرقی به داخل سوریه، در جرود الجبه و عسال الورد بودند اما حمله آنان به کلی با ناکامی روبرو شد و افراد مهاجم در کمین های محکمی افتاده و خودروهایشان منهدم شد.
در این حمله دهها نفر از آنان کشته و زخمی و دو خودروی آنان که حامل مسلسل های سنگین بود و یک خودروی زرهی موشک انداز نیز منهدم شد. همچنین پس از پایان این عملیات، نیروهای مقاومت به غنیمت های جنگی قابل توجهی دست یافتند.
گفتنی است در این درگیری ها حدود 20 مسلح کشته و 50 نفر از آنان نیز زخمی شدند که بیشتر کشته ها و زخمی ها وابسته به  تجمع القلمون الغربی، جبهه النصره و لشکر الغرباء بودند.
 

 

کد N814543

وبگردی