آفتاب
«آیین نکوداشت سید محمود دعائی»

محقق داماد: دعائی تابلویی زیبا از صفات خوب است

محقق داماد: دعائی تابلویی زیبا از صفات خوب است

رییس بنیاد حکمت با اشاره به شخصیت حجت الاسلام والمسلمین محمود دعائی اظهار کرد:‌ دعائی از جمله کسانی بوده که در انقلاب و پس از انقلاب با خطی مستقیم اعتدال خود را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محقق داماد رییس بنیاد حکمت در آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعائی با بیان اینکه دعائی یک تابلوی نقاشی هنری زیبا است که از هر جهت منعکس کننده صفات خوب است گفت: صفای دعائی یکی از ویژگی‌های برجسته اوست.

وی با بیان اینکه کسی در اینکه دعائی جزو سابقین انقلاب است تردیدی ندارد خاطرنشان کرد: بر انقلاب دوران‌های مختلفی گذشته و افراد زیادی دگرگون و متحول شده‌اند، اما دعائی از جمله کسانی است که همین طور با خطی مستقیم، اعتدال خود را حفظ کرده. نه کسی از او تندی دیده و نه کندی از او مشاهده شده است.

محقق داماد با بیان اینکه در سال‌های گذشته جریاناتی پیش آمده‌اند که می‌توانند انسان‌ها را مورد تحول قرار دهند اظهار کرد: افرادی را دیده‌ایم که هنوز نیامده و هنوز دهان‌شان بوی شیر می دهد، در مقابل بزرگانی همچون دعائی قد علم کرده و خود را در کنار او قرار می‌دهند.

وی گفت: ‌افرادی را می‌بینیم که نه خاطره‌ای از روزهای نخستین انقلاب دارند و نه دارای روحیه انقلاب هستند و فقط میراث خوار انقلاب شده‌اند، اما خود را در کنار دعائی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

کد N814520

وبگردی