آفتاب
سردار جعفری در سمنان:

ناامنی‌ها در منطقه، با هدف ایجاد ناامنی در ایران انجام می‌شود

ناامنی‌ها در منطقه، با هدف ایجاد ناامنی در ایران انجام می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با ظهور انقلاب اسلامی، نگرش های انحرافی به ظهور امام عصر(عج) کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در کنگره سه هزار شهید استان سمنان که با حضور مادران و خانواده های معظم شهدا در حال برگزاری است، با اشاره به این سخن امام راحل که باید زمینه‌های ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنیم، به محوریت ایران در بیداری اسلامی اشاره و اظهار کرد: همین تحولاتی که در منطقه در حال رخ دادن است، زمینه سازی برای ظهور موعود است.

وی با بیان اینکه شعار اتصال این انقلاب به ظهور امام عصر، باور قلبی ما است، ادامه داد: دشمنان ما نیز به این باور رسیدند که وعده الهی و ظهور حضرت امام زمان(عج) حتمی است و از همین رو است که در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

سردار جعفری با بیان اینکه امروز قدرت و نفوذ معنوی اسلام و انقلاب اسلامی در دل‌های مردم آزاده جهان بی نظیر است، افزود: همین نفوذ معنوی است که دنیای استکبار را به وحشت انداخته است، این قدرت و نفوذ معنوی که به برکت خون شهیدان به دست آمده روز به روز در حال گسترش است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تجلیل از برگزاری کنگره عظیم سه هزار شهید استان سمنان، گفت: این کنگره بزرگ بیانگر روحیه مقاومت، ‌ایمان، اعتقاد و روحیه انقلابی مردم مؤمن و ولایتمدار استان سمنان است، مردمی که همواره پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی بودند .

همه ناامنی های موجود در منطقه، با هدف ایجاد ناامنی در ایران انجام می‌شود

وی از ایران به عنوان جزیره ای با ثبات در منطقه ای به شدت بحرانی یاد کرد و افزود: همه ناامنی های موجود در منطقه با هدف ایجاد ناامنی در ایران انجام می شود اما به لطف خداوند و با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم ایران جزیره آرامش است.

جعفری از امنیت به عنوان نیاز اولیه شهروندان نام برد و گفت: امروز هیچ قدرتی توان چپ نگاه کردن به حریم مقدس ایران اسلامی را ندارد و این مهم نتیجه خون شهیدانی است که جان خویش را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به تحلیل حضور آمریکا در منطقه پرداخت و با اشاره به حضور نظامی آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان، یادآوری کرد: حضور نظامی آمریکا در منطقه و حمله به افغانستان و عراق، با هدف حمله نظامی به ایران انجام شد تا به قول خودشان رفتار انقلاب اسلامی تغییر کند اما به لطف الهی درست در اوج تهدیدهای دشمن و حضور نظامی آنها در منطقه، مردم بزرگ ایران بزرگترین حرکت های انقلابی را در منطقه ایجاد کردند که حمایت قاطعانه از لبنان و فلسطین از آن جمله است و همین ایستادگی مردم باعث شد که آنها عراق را تخلیه کرده و در صدد تخلیه افغانستان نیز باشند.

وی اضافه کرد: آمریکا با حمله به عراق می خواست که رژیمی همسو با خود و در تضاد با جمهوری اسلامی بوجود بیاورد اما با حرکت انقلابی مردم عراق این خدعه نیز ناکام ماند و حکومتی با اکثریت شیعه در عراق شکل گرفت و البته برادران اهل تسنن نیز در آن مشارکت دارند.

سردار جعفری با بیان اینکه بعد از حکومت امام علی(ع)،‌ حکومتی شیعی در عراق شکل نگرفته بود، تصریح کرد: با نصرت الهی در عراق حکومتی روی کار آمد که همسو و هم جهت با تفکر انقلاب اسلامی است، لذا آمریکاییها با آن همه هزینه در عراق، نتیجه عکس گرفتند.

وی با بیان اینکه در سه دهه گذشته دشمنان انقلاب هر اقدامی که انجام دادند، نتیجه عکس گرفتند، خاطرنشان کرد: آنها در سوریه معارضین و تندروها را حمایت مادی و تسلیحاتی کردند چرا که نظام حاکم بر سوریه همراه انقلاب اسلامی و در خط مقدم مقاومت بود.

سردار جعفری، داعش را زاییده عملکرد دشمنان انقلاب اسلامی و دنیای استکبار دانست و گفت: دشمنی های استکبار با انقلاب اسلامی، زمینه ساز ایجاد همدلی و همزبانی بین ایران، عراق، سوریه، بحرین و همه محرومین عالم شد و این همدلی و وحدت کار خداوند و نصرت الهی بود.

انتهای پیام

کد N814279

وبگردی