آفتاب
با تجمع در مقابل سازمان ملل صورت گرفت؛

حمایت دانش آموزان از مردم مظلوم یمن /انزجار از اقدامات عربستان

حمایت دانش آموزان از مردم مظلوم یمن /انزجار از اقدامات عربستان

جمعی از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تجمع در مقابل مقر سازمان ملل انزجارشان را از اقدامات وحشیانه عربستان در حمله به یمن و دفاع از مردم مظلوم یمن ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان صبح امروز مقابل دفتر سازمان ملل متحد تجمع کردند وبا سر دادن شعارهایی و ارائه بیانیه این اتحادیه به نماینده سازمان ملل از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

در روی برخی پلاکاردهای در دست این دانش آموزان نوشته شده بود "برادر یمنی اندکی صبر، سحر نزدیک است"." ما زنده‌ایم به دفاع از مردم مظلوم جهان"،" کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا"، "یمن کربلا"، "انشاء الله سرکوبی آل سعود نزدیک است"، "سازمان ملل چشمانت را باز کن"،" برادر یمنی دعا سلاح مومن است".

همچنین این دانش آموزان با سر دادن شعارهایی اقدام وحشیانه عربستان در حمله به یمن و کشتار مردم بیگناه و بی‌دفاع محکوم کردند این شعارها نیز شامل یا "ایهاالمسلمون اتحدوا"،" اتحدوا، انصارالله پیروز است آل سعود نابود است"، "سعودی آدم کش ننگت باد"،" مرگ بر سعودی وهابی"، "سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند" ،" مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر وهابی"، "سعودی کودک کش ننگت باد ننگت باد".

همچنین حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نیز در این مراسم در سخنانی گفت که این دانش آموزان به نمایندگی از 13 میلیون دانش آموز سراسر کشور به این جا آمدند تا جنایات آل سعود در یمن را محکوم کنند.

وی با بیان این که اتفاقات یمن نقش بسزایی در جغرافیای ظهور دارد گفت: دنیا بداند مردم یمن اهل حماسه و مقاومت هستند و درس شهادت را یاد گرفتند، این مردم با مظلومیت در محاصره کامل قرار داشته و مجامع بین‌المللی چشم بر این جنایات بسته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز جنایات غزه در قالب دیگری تکرار می‌شود گفت که رژیم سعود جای رژیم صهیونیستی را گرفته است جای تعجب است رژیمی که ادعای داشتن اسلام اصیل و خادمی حرمین شریفین را دارد به کشور مسلمان دیگری یورش برده و کودکان و نوجوانان را می‌کشد. این چه منطقی است که مسلمان به دست مسلمان کشته می‌شود؟ آیا چیزی جز آب به آسیاب دشمن ریختن و تبدیل شدن به عروسک خیمه شب بازی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست؟

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه اتفاقات یمن یک خودسوزی سیاسی و عقیدتی است گفت: امروز بر همه ثابت شده که رژیم آل سعود جریانی منافق است که بویی از اسلام ناب نبرده است، در این شرایط مجامع بین‌المللی سکوت می‌کنند. نهادهایی که به خاطر اعدام چند قاچاقچی شرور در کشورمان فریاد دفاع حقوق بشر را سر می‌دهند اکنون در برابر کشته شدن نوجوانان ودانش آموزان غیر نظامی ساکت می‌شوند.

وی افزود: ارتجاع عرب و مستکبران بدانند خط مقاومت زنده وپایدار است. اگر آل سعود ضربه محکمی از انصارالله و مردم یمن نخورده است به خاطر مصلحت است.

به گفته‌ی وی مردم یمن در اوج مظلومیت اقتدار دارند، آنها پای آرمان‌ها و خواسته‌هایشان ایستاده و بر اساس مکتب اسلام ناب محمدی پایداری می‌کنند.

علامتی با بیان اینکه دانش آموزان مقاوم ایران اسلامی از حمایت مردم مظلوم یمن دست بر نمی‌دارند گفت:علاوه بر حمایت‌های معنوی و سیاسی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا کمک‌های غذایی و دارویی و پزشکی را به یمن برسانیم، همچنین در مراکز انتقال خون حاضر شده و خون خود رابه مردم مظلوم یمن اهدا می‌کنیم.

وی تاکید کرد که مقاومت زنده است و مردم یمن تنها نخواهند ماند. فرزندان خمینی کبیر و پیروان رهبر و مقتدایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تمام تلاششان را برای کمک و حمایت از مردم مظلوم یمن به کار خواهند برد.

به گزارش ایسنا، در پایان این تجمع بیانیه‌ای به شرح زیر خوانده شد:

حمله آل سعود به مردم یمن تجاوزی آشکار به ملت و کشور مستقل است. ملتی که اراده کرده است که روی پای خود بایستد. ملتی که راه را شناخته و در پرتو آموزه‌های ناب اسلامی در برابر زیاده خواهان و عمال آنها به پا خواسته تا کشوری بسازد به خواست عمومی ملت. شکی نیست که مردم یمن می‌دانند به دنبال چه هستند، اما آل سعود که ادعای مسلمانی و خادمی حرمین شریفین را دارد به دنبال چیست؟

حمله به یمن و کشتار مردم بی‌گناه این کشور بخصوص کهنسالان وزنان و کودکان وقرار گرفتن در کنار دژخیمان و نسل کشانی چون رژیم صهیونیستی اولین دست آورد این اقدام وحشیانه است.

خاندانی که بر خلاف ادعای مسلمان خواندن خود، علاوه بر این که در فلسطین، سوریه، عراق،یمن و ... مسلمان کشی می‌کند، سالیان طولانی است که با میلیاردها دلار سرمایه حاصل از نفت، بذر تفرقه را در اقصی نقاط جهان اسلام می‌پراکند در نقش حامی ومزدور سیاست‌های آمریکا، انگلیس و اسراییل و همه ظالمان عالم، وحدت و عزت مسلمانان و جوامع اسلامی را نشانه رفته است.

جنبش دانش آموزی ایران اسلامی به آل سعود هشدار می‌دهد که بدانند این بار یمن وعده گاه نابودی کید شیاطین و مکر مکرکنندگان است. آتش شعله‌های برافروخته در یمن، به زودی دامن این خاندان نحس را خواهد گرفت. ملت وجوانان مومن وعلاقمند ومعتقد به منهاج امیرالمومنین علیه السلام ، در یمن با اراده و قدرت برآمده از ایمان به مدد الهی وبا همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهد کرد چرا که پیروزی متعلق به ملتهاست.

دانش آموزان انجمن‌های اسلامی همدردی و همراهی خود را با ملت سرافراز و مقاوم یمن، به ویژه نوجوانان و جوانان سلحشور دیار دلاوران محکومیت خود را علیه رژیم سفاک آل سعود اعلام می‌دارد و همراه با دیگر اقشار مردم مسلمان ایران در تقدیم کمکهای انسان دوستانه به برادران و خواهران مسلمان خود شرکت فعال خواهد کرد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

انتهای پیام

کد N814238

وبگردی