آفتاب
نعیم العبودی:

آمریکا بدنبال جلوگیری از فعالیت نیروهای مردمی عراق علیه داعش است

آمریکا بدنبال جلوگیری از فعالیت نیروهای مردمی عراق علیه داعش است

سخنگوی جنبش عصائب اهل حق گفت ايالات متحده آمريكا به رغم داشتن دوستان و مزدورانی در عراق، همچنان تلاش می كند برخی سران سياسی اين كشور را بخرد.

به گزارش مهر، سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق فاش کرد که آمریکا و کشورهای عربی به دنبال خریدن چند تن از نمایندگان و چهره هاي سیاسی در عراق هستند که نقش مهمی را در عدم فعالیت نيروهاي داوطلب مردمی موسوم به «الحشد الشعبی» در جنگ علیه گروهك تروريستي داعش ایفا کنند.

در همين راستا پایگاه خبری المسله به نقل از «نعیم العبودی» سخنگوی جنبش «عصائب اهل الحق» نوشت: با توجه به پیروزی های اخیر گروه های مردمی و ارتش عراق، و از بین بردن هسته های مرکزی داعش در استان های همسايه با سوریه، آمریکا و کشورهای عربی در صدد خریدن چندین نماینده و افراد سیاسی در عراق هستند که با فشار سیاسی مانع از فعالیت گروه های مردمی در جبهه ها علیه داعش شوند.

العبودی افزود: قطعا ایالت متحده و کشورهای عربی از تروریست ها در عراق پشتیبانی می کنند. با توجه به اخبار و اطلاعات دریافتی ما مشخص شده که چندین مشاور آمریکایی در شهر «الرقه» پایگاه اصلی داعش حضور دارند و خط و مشی نظامی را به آنها می آموزند.

العبودی در ادامه گفت: نیروهای داوطلب مردمی به تقاضای اهالي استان الأنبار وارد اين استان شده اند و کسانی که مدعی هستند این افراد به زور و به اجبار مسئولان شیعه وارد این استان شده اند، دروغ می گویند.

العبودی در پایان به خبر كشته شدن 50 نفر از تروریست ها اشاره کرد و گفت: تروریست ها در تله انفجاری خود گرفتار شدند و به هلاکت رسیدند.

کد N813920

وبگردی