آفتاب

دیدار رئیس جمهور با خانواده 3شهید

دیدار رئیس جمهور با خانواده 3شهید

رییس جمهوری در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده شهیدان و ایثارگران ، عصر چهارشنبه در فضایی صمیمی با خانواده معظم شهیدان مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی دیدار و از صبر و فداکاری آنان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار ، شهدا و خانواده آنان را الگوها و معلمین جامعه دانست و گفت: ملت ایران قدرشناس و حافظ راه شهیدان است و بر ادامه راه آنان تأکید دارد .
رییس جمهوری با بیان اینکه شهیدان به مسیری که در آن قدم گذاشته بودند، ‌ایمان و باور قلبی و واقعی داشتند، اظهار داشت: اگر در همه کارهای زندگی، با نیت خالص و قربة الی الله قرار بگیریم در چنین صورتی هم اجر و ثواب برده و هم مسیر سهل و آسان شده و به راحتی مشکلات پشت سر گذاشته می‌شود.
دکتر روحانی با اشاره به استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر مشکلات خاطر نشان کرد: ملت ایران عاشق اهل بیت(ع) و خاندان رسالت هستند و از الگوهایی همانند امام حسین(ع) انرژی و قوت می‌گیرند و بی‌تردید ملت ایران با برخورداری از چنین الگوهایی از تمامی مشکلات عبور خواهد کرد.
رییس جمهوری گفت: در مقاطعی از تاریخ کشورمان از جمله دوران دفاع مقدس همه دنیا علیه ملت ایران و کشورمان بسیج شدند، اما فرزندان این سرزمین در مقابل آنها مقاومت و ایستادگی کرده و به فضل الهی همچنان همین مسیر را ادامه خواهند داد.
در این دیدار پدر شهیدان مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی با قدردانی از توجه رییس‌ جمهوری به خانواده بزرگ ایثارگران و جانبازان، خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کرد.
شهیدان مهدی، مجید و حمید فاضل بجستانی به ترتیب در سنین ۱۹، ۱۸ و ۱۷ سالگی به فیض عظیم شهادت نایل آمدند.
در این دیدار  لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهید تقدیم شد.

 

1717

 

کد N813803

وبگردی