آفتاب
توسط معاون اول رئیس جمهور اعلام شد؛

پیام جدید ایران به ۱+۵/ آمادگی غول‌های نفتی برای بازگشت

پیام جدید ایران به ۱+۵/ آمادگی غول‌های نفتی برای بازگشت

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه گروه ۱+۵ نباید تحت فشار رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی منطقه قرار بگیرد، گفت: غربی‌ها در میز مذاکرات به دنبال زیاده خواهی از ایران نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری امروز در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران با اشاره به ادامه مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ گفت: اگر گروه ۱+۵ تحت تاثیر فشارهای رژیم اشغالگر قدس و برخی از کشورهای عرب منطقه قرار نگیرد و زیاده‌خواهی نکند، امکان دستیابی به توافق جامع هسته‌ای دور از دسترس نیست.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه چنانچه توافق جامع هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ حاصل شود، یک بازار بزرگ پیش روی بسیاری از شرکت‌های بزرگ بین المللی جهان بازگشایی خواهد شد، تصریح کرد: از هم اکنون بسیاری از شرکت‌های بزرگ نفتی جهان برای بازگشت و مشارکت در طرح‌های صنعت نفت ایران اعلام آمادگی کرده اند.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه توافق جامع هسته ای ایران و غرب به منزله شکل‌گیری همکاری‌های جدید دو جانبه در حوزه‌های مختلف خواهد بود، بیان کرد: قطعا با سرمایه‌گذاری خارجی در صنایع نفت و گاز ایران امکان تامین بلندمدت و مطمئن‌تر انرژی جهان توسط ایران وجود دارد.

کد N813473

وبگردی