آفتاب
پورمحمدی به مهر خبر داد:

شبکه کودک جای شبکه پویا را می‌گیرد

شبکه کودک جای شبکه پویا را می‌گیرد

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما از راه‌اندازی شبکه کودک در آینده نزدیک و مدیریت آن با محمد سرشار خبر داد و اعلام کرد علی بخشی‌زاده بازنشسته شده است.

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما با تأیید این خبر به خبرنگار مهر گفت: در آینده نزدیک شبکه پویا به شبکه کودک تبدیل می‌شود و ماموریت‌های این شبکه تغییر خواهد کرد و صرفا به پخش انیمیشن منحصر نخواهد بود.

پخش برنامه‌های ترکیبی،‌ نمایشی، عروسکی و مسابقه در شبکه کودک

وی افزود: در شبکه تازه تاسیس کودک قرار است برنامه‌های ترکیبی،‌ برنامه‌های نمایشی و برنامه‌های عروسکی پخش شود و همچنین مسابقه‌های ویژه کودک نیز روی آنتن برود.

معاون سیما تأکید کرد: البته این شبکه همچنان به پخش پویانمایی نیز در کنار برنامه‌هایی که نام بردم ادامه می‌دهد.

بخشی‌زاده خودش خواست بازنشسته شود

پورمحمدی در پاسخ به اینکه آیا درست است علی بخشی‌زاده در چند ماه اخیر در شبکه پویا حضور نداشته است، تصریح کرد: خیر. آقای بخشی‌زاده چند سالی می‌شود که بازنشسته شده و اجرای حکم بازنشستگی او به تعویق افتاده بود اما سرانجام او خودش خواست که بازنشسته شود و محمد سرشار (رییس سابق حوزه هنری کودک و نوجوان) به جای او مدیریت شبکه کودک را برعهده می‌گیرد. البته هنوز حکم سرشار صادر نشده است.

به گزارش مهر، در چند ماهه اخیر پس از بروز تحولات در سازمان صداوسیما و انتقال بخشی‌زاده از شبکه دو به شبکه پویا، وی دنبال کارهای بازنشستگی خود بود و حسین کرمی اداره شبکه را برعهده داشت.

حسین ساری مدیر سابق مرکز پویانمایی صبا و شبکه پویا نیز پیش از این با حضور در خبرگزاری مهر از اچ دی شدن پخش شبکه پویا در آینده نزدیک خبر داده بود.

کد N813125

وبگردی