آفتاب
حجت‌الاسلام شیرازی در یادواره شهدای مدافع حرم:

خون شهدای مدافع حرم کاخ سفید رانابود خواهدکرد/واکنش جالب همسرشهید

خون شهدای مدافع حرم کاخ سفید رانابود خواهدکرد/واکنش جالب همسرشهید

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز خون شهدای مدافع حرم، کاخ سفید و همه کاخ‌های ظلم را در هم خواهد کوبید و نابود خواهد کرد و این وعده الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خوزستانی مدافع حرم در مسجد ولیعصر (عج) تهران با اشاره به مفهوم قرآنی «امتحان و ابتلاء» و مواجهه انسانهای مسلمان با امتحانات الهی گفت: نتیجه این امتحان آن است که انسان کمال لازم را برای رسیدن به مقام خلیفه اللهی به دست می آورد و شهدای مدافع حرم در این امتحان بزرگ الهی سربلند شده اند.

وی به مسئله جهاد و جایگاه مجاهدان به عنوان اولیای خاص الهی در کلام امیرالمومنین علی(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم  این سوال را مطرح کردند که «آیا شما در زمان حیات شهید به این نکته توجه داشته اید که با یکی ازاولیای الهی زندگی می کنید؟».

حجت الاسلام شیرازی  با بیان اینکه شهید در میدان امتحان الهی به جایگاهی می رسد که فقط دیدن جمال الهی را طلب می‌کند، گفت: سخن همه خانواده های شهدای مدافع حرم این است که افتخار می‌کنند که عزیزشان در راه خدا شهید شده است.

واکنش همسر شهید مدافع حرم، به تسلیت نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، به ذکر خاطره ای از روحیه خانواده های شهدای مدافع حرم پرداخت و اظهار داشت: با همسر یکی از شهدای این جلسه تماس گرفتم تا به او تسلیم بگویم، اما او در پاسخ به تسلیت من گفت «اینها که چیزی نیست! همه اینها فدای مقام معظم رهبری!»

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: همسر شهید «کجباف» (از شهدای خوزستانی مدافع حرم) دوشنبه گذشته در مراسم بزرگداشت این شهید در اهواز گفت که «حاضر نیستیم حتی یک ریال از پول بیت‌المال را به دشمن بدهید تا پیکر همسرم را تحویل بگیرید»؛ این زنان در مکتب زینب کبری (س) درس گرفته اند که در برابر همه سختی ها فریاد می‌زد جز زیبایی ندیدم.

وی با بیان اینکه خون شهدا و مقاومت خانواده های آنان کاخ ستمگران جهان را در هم خواهد کوبید، گفت: امروز خون شهدای مدافع حرم کاخ سفید و همه کاخ‌های ظلم را در هم خواهد کوبید و نابود خواهد کرد و این وعده الهی است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: خون شهدای مدافع حرم اثر خواهد کرد و ریشه ظلم خشکیده خواهد شد و مظلومان عالم و جبهه مقاومت سربلندتر از امروز خواهند بود.

کد N812416

وبگردی