آفتاب

توقیف محموله قاچاق در اتوبان زنجان- قزوین

توقیف محموله قاچاق در اتوبان زنجان- قزوین

فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یک کامیونت حامل انواع کالاهای قاچاق خبر داد و گفت: ارزش محموله کشف شده بیش از یک میلیارد و 34 میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، سردار علیرضا صالحی اظهار کرد: در راستای مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی و قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی زنجان از حمل یک محموله قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیونت مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: این کامیونت از غرب کشور به مقصد تهران در حرکت بوده که با کار اطلاعاتی و فنی ماموران آگاهی شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در پی این اطلاع اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی در اتوبان زنجان - قزوین مستقر و با ایجاد تور ایست و بازرسی، کامیونت را به رانندگی فردی به نام ع .ع متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از این کامیونت 122 هزار و 982 قرص و آمپول قاچاق، 1608 مسواک، 46 گالن مایع لباس‌شویی، 1261 لوازم آرایشی و بهداشتی، 300 جفت کفش، 1910 ثوب البسه و 58 طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف کردند.

صالحی با اشاره به این‌که ارزش کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و 34 میلیون ریال برآورد می‌شود، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این‌که قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده و بیکاری را افزایش می‌دهد، گفت: مصرف کالای قاچاق سبب می‌شود که فرصت‌های شغلی در جامعه از بین رفته و تولیدکنندگان داخلی ضرر کنند.

انتهای پیام

کد N812358

وبگردی