آفتاب

سرگرمی جدید عشق فوتبال ها/بزن بریم اینستاگرام رئیس جمهور برای اعتراض؛ این قسمت هدایتی!

سرگرمی جدید عشق فوتبال ها/بزن بریم اینستاگرام رئیس جمهور برای اعتراض؛ این قسمت هدایتی!

سرگرمی شان شده بروند به اینستاگرام رئیس جمهور و آنجا اعتراض کنند. این بار بهانه شان رد شدن اهلیت حسین هدایتی برای خرید پرسپولیس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مشکلات مدیریتی در ورزش سبب شده تا حالا علاقمندان به ورزش سیکل ارتباطی شان را تغییر دهند. مسیری که باید از سوی وزارت ورزش پیگیری شود به لطف رسانه های مجازی جدید، از طریق اینترنت طی می شود و اهالی ورزش، خواسته های خود را بدون واسطه به گوش مسئولان می رسانند.
پیغام گذاشتن در صفحه اینستاگرام رئیس جمهور روشی است که اهالی فوتبال آن را کشف کرده اند و دیگر برای رساندن صدای خود به گوش دولت، مجبور نیستند از طریق وزارت ورزش اقدام کنند. دفعه اولی که این کار انجام شد، زمانی بود که بحث جدایی کروش از تیم ملی مطرح می شد اما مردم دوست داشتند این مربی پرتغالی در ایران بماند. همان زمان هواداران کروش به صفحه اینستاگرام رئیس جمهور رفتند و با پیغام های پرشماری که در صفحه حسن روحانی گذاشتند، صدای خود را به گوش او رساندند. پس از چند رو به شکل عجیبی فدراسیون و وزارت ورزش از موضع خود کوتاه آمدند و کروش در ایران ماندنی شد.


حالا دوباره تعدادی از اهالی فوتبال به صفحه اینستاگرام رئیس جمهور هجوم برده اند؛ به این دلیل که دوست دارند پرسپولیس به حسین هدایتی برسد نه به بهنام پیشرو کیش. هدایتی که در شرایط سخت به پرسپولیس کمک مالی کرده، بین هواداران این تیم محبوبیت دارد و حالا همان هواداران به صفحه اینستاگرام رئیس جمهور می روند و از او می خواهند پرسپولیس را به این چهره واگذار کنند. این اتفاق زمانی رخ داد که اهلیت هدایتی تایید نشد و به دلیل بدهی بانکی، اعلام شد که پرسپولیس به او واگذار نمی شود.
43 43

کد N812260

وبگردی