آفتاب

انصارالله یمن: لحظه تاریخی سیلی محکم به صورت آل سعود فرا رسیده است

انصارالله یمن: لحظه تاریخی سیلی محکم به صورت آل سعود فرا رسیده است

رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به اینکه گذشت 40 روز از جنگ علیه یمن مشروعیت دینی، انسانی و اخلاقی دفاع مردم یمن از خود را نشان می‌دهد، گفت: لحظه تاریخی ایجاد حیثیت مردم عزیز یمن و سیلی محکم به صورت آل سعود فرا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، صالح الصماد، رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله گفت: تجاوز نظامی عربستان باعث خواهد شد یمنی‌ها موضعگیری‌های قوی و سختی در برابر رژیم آل سعود اتخاذ کنند و این رژیم پیامدهای این جنون جنگی خود را خواهد دید.

الصماد در ادامه اظهار داشت: حوادث بسیاری رخ داد و نقاب‌های زیادی کنار رفته است و جهانیان با چهره زشت این جنگ و جنایات و اهداف پست آن آشنا شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر واقعا ایران در یمن نفوذ داشت و در تصمیم‌گیری‌های یمن دخالت داشت 40 روز جنگ فرصت تاریخی خوبی برای انتقام گیری از آل سعود بود ولی این اتفاق نیفتاد و ما می‌بینیم که یمن کشوری مستقل است همچنین اگر مردم یمن آنگونه ادعا می‌شود تهدیدی برای امنیت عربستان و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بودند نشانه‌های این تهدید طی 40 روز گذشته آشکار شده بود.

رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله گفت: پس از آنکه پایگاه‌های آمریکا و آل سعود به دست ارتش، نیروهای امنیتی و کمیته‌های مردمی سقوط کردند و دیگر آمریکایی‌ها امکان استفاده از این برگ برنده را از دست دادند و تلاش کردند آل سعود را برای دخالت جهت نجات اعضای باقیمانده این پایگاه‌ها و گروه تروریستی داعش تحت فشار بگذارند به ویژه که بیشتر اعضای القاعده از اتباع عربستانی هستند و هرگونه برقراری ثبات و آرامش در یمن این نیروها را به بازگشت به عربستان ترغیب می‌کند و این مساله رژیم آل سعود را می‌ترساند.

این رهبر انصارالله ادامه داد: هراس آل سعود از بازگشت اعضای القاعده به خاک عربستان این کشور را بر آن داشت با هدف قرار دادن مراکز امنیتی و نظامی، آشوبی در این کشور ایجاد کند و همزمان با حمایت شدید از القاعده برای تبدیل یمن به محیطی امن برای خود این رژیم را از تبعات القاعده نجات داده و یمن را توسط این گروه تخریب کرده و طرح آزادی خواهانه این کشور در مخالفت با سلطه آمریکا و عربستان را خنثی سازد.

این مقام انصارالله گفت: آل سعود یمن را جزئی از مناطق تحت تصرف خود تلقی می‌کند، ما خود دیدیم که آل سعود و وابستگان آن پرچم یمن را لگدمال کرده و شعارهای آنها در مورد ملی‌گرایی تنها پیش زمینه‌ای برای تجاوز عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی به این کشور است.

انتهای پیام

کد N812151

وبگردی