آفتاب

جلالی: استعفایم ربطی به علی دایی ندارد/ دوست داشتم سالیان سال با سایپا کار کنم

جلالی: استعفایم ربطی به علی دایی ندارد/ دوست داشتم سالیان سال با سایپا کار کنم

سرمربی مستعفی تیم فوتبال سایپا می‌گوید همیشه دوست داشته در یک باشگاه همانند سایپا سالیان سال کار کند. او تاکید کرد استعفایش ربطی به موضوع علی دایی نداشته است.

مجید جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا درباره استعفایش از سرمربیگری تیم فو‌تبا‌ل سایپا اظها‌ر کرد: اول فصل وقتی به سایپا آمدم برنامه‌های بزرگی برای این تیم داشتم. وقتی با مدیر‌عامل قبلی درباره برنامه‌هایم صحبت کردم و به ایشان گفتم که کار بزرگی را می‌خواهم در سایپا انجام دهم او هم از برنامه‌های من استقبال کرد. ما قرار بود یک کار بلند مدت را پیگیری کنیم تا بتوانیم اثرات مثبتی در فو‌تبا‌ل ایران داشته باشیم.

وی افزود: با یک بودجه محدود کارمان را آغاز کردیم و روزهای خوبی را پشت سر می گذاشتیم اما بعد از این که مدیر‌عامل باشگاه تغییر کرد و مدتی زمان گذشت بر اثر تجربیاتی که داشتم نشانه‌هایی را دیدم و متوجه شدم که در آینده مشکلات زیادی برایم به وجود می‌آید و نمی‌توانم با این تیم کار کنم. بنا‌بر‌این پس از بازی با راه‌آهن متن استعفایم را نوشتم و به مدیر‌عامل باشگاه دادم. البته در متن استعفا تاکید کردم که در دو بازی آینده روی نیمکت تیمم می نشینم و مطمئن باشید با قدرت به مصاف حریفانمان می رویم، زیرا می‌دانم گاهی اوقات شما برای خودتان بازی می‌کنید و بعضی اوقات باید برای فو‌تبا‌ل بازی کنید. ما دو بازی آینده‌مان را به خاطر فو‌تبا‌ل با قدرت به میدان می رویم.

او در پاسخ به این سوال که چه مشکلاتی وجود داشت که استعفا دادید؟ اظها‌ر کرد: من نمی‌توانم درباره این مشکلات بیش از این صحبتی کنم. برخی از مسائل در درون خانواده است و باید درون خانواده‌ حل و فصل شود، ولی آن چیزی که مهم است این است که وقتی مربی همچون من برای برنامه بلند مدتی تنظیم می‌کند و یک سال طاقت فرسا را کار می‌کند به راحتی از تیم کناره گیری نمی‌کند. من و همکارانم هر روز ساعت 8:30 به باشگاه می رویم تا شب با تمام وجود کار می کردیم. مطمئنا پس مواردی پیش آمده که باعث شده استعفا دهم.

سرمربی مستعفی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه دیگری پیشنهاد همکاری دارید؟ گفت: خیر، پیشنهادی از باشگاه دیگری ندارم. اگر قرار بود در باشگاه بزرگی کار کنم و یا پول بیشتری را دریافت کنم در همان ابتدای فصل به باشگاه دیگری می‌رفتم. من دوست دارم به یک تیم بروم و سال‌های سال در آن تیم کار کنم و ساختار فو‌تبا‌ل را بسازم و در آینده ثمره آن مشخص شود. باشگاه سایپا این قابلیت را داشت که ما چنین کاری را انجام دهیم. این باشگاه فرهنگی بدون هیچ حاشیه‌ای پتانسیل‌ زیادی برای فعالیت دارد.

جلالی در پاسخ به این سوال که شایعه حضور علی دایی در سایپا باعث شد که کناره‌گیری کنید؟ گفت: من به این موضوع کاری ندارم و اصلا چنین موضوعی درست نیست.

سرمربی مستعفی تیم سایپا در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره راه‌اندازی آکادمی فو‌تبا‌ل مهدی مهدوی‌کیا نیز توضیح داد: مهدوی کیا کار بزرگی را انجام داده که او با این کار نمونه بارز خدمت صادقانه به فو‌تبا‌ل را نشان داده است. کار زیبای او همیشه در آینده ثمرات زیادی برای فو‌تبا‌ل ایران خواهد داشت. من همیشه سعی می‌کنم به او کمک کنم و اگر کاری هم نتوانم انجام دهم مطمئنا مشوقش خواهم بود.

وی همچنین درباره دریافت مدرک مربیگری وحید هاشمیان نیز خاطر‌ نشان کرد: من همیشه با وحید در ارتباط بودم. او افکار منظم و بایگانی شده‌ای دارد و دوست دارد مراحل مربیگری را طبقه بندی شده و کامل طی کند به خاطر این تفکر همیشه او را تحسین کرده‌ام.

انتها‌ی‌ پیا‌م
کد N811857

وبگردی