آفتاب
با حضور خانواده شهدای مدافع حرم/

یادواره شهدای تیپ فاطمیون در مشهد مقدس برگزار شد

یادواره شهدای تیپ فاطمیون در مشهد مقدس برگزار شد

مشهد- یادواره شهدای تیپ فاطمیون با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی در محل تالار همایش های صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که شامگاه دوشنبه با حضور نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و برخی از چهره های فرهنگی، هنری و سیاسی  و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم در محل تالار صبای مشهد برگزار شد یاد و خاطر شهدای مدافع حرم زینب(س) گرامی داشته شد.

از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع می کنیم

در مراسم گرامیداشت شهدای تیپ فاطمیون مادر شهید سید الله سجادی یکی از شهدای مدافعان حرم اظهار کرد: تا زمانی که در رگ های ما خون جاری باشد و تا آخرین قطره خون از گفتمان انقلاب دفاع خواهیم کرد.

این مادر شهید بیان کرد: همانطور که با ارمان های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیعت کردیم تا آخرین قطره خون از حضرت آیت الله خامنه ای اطاعت امر کرده و ایشان را تنها نخواهیم گذاشت.

مادر شهید سجادی ابراز کرد: ما در حال حاضر در ایران زندگی می کنیم و با وجود اینکه در افغانستان متولد شدیم اما برای ما مرزی وجود ندارد و از رهبر ایران اطاعت و البته حمایت می کنیم.

وی شهادت فرزند و خون ریخته شده وی را هدیه ای در راه اسلام دانست و ادامه داد: تمامی معنویات خانواده های شهدا را که جمع کنیم باز هم به درجات حضرت زینت نمی رسد.  

در مراسم یادواره شهدای تیپ فاطمیون که شامگاه دوشنبه در محل تالار صباب صدا و سیمای استان برگزار شد ضمن شعر سرایی پرچم گنبد بارگاه منور حضرت زینب(س) به همراه لباس شهید مدافع حرم ابوحامد به نمایش درآمد.

کد N811599

وبگردی