آفتاب
مشاور فیلمنامه سریال سیروس مقدم:

نباید در «پایتخت 4» عقب‌گرد کرد

نباید در «پایتخت 4» عقب‌گرد کرد

حسن وارسته - مشاور فیلمنامه سریال «پایتخت 4» - با بیان اینکه کارشان در سری چهارم سخت‌تر شده است، تاکید کرد: در «پایتخت 4» باید از نخ‌نما شدن پرهیز کنیم و در عین حال در قصه‌پردازی‌مان نباید عقب‌گرد داشته باشیم.

این نویسنده تئاتر و تلویزیون که در سری چهارم سریال «پایتخت» به عنوان مشاور فیلمنامه با گروه‌ همکاری دارد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه دو کار همزمان برای تلویزیون دارم و از طرفی دیگر به خاطر تعهداتی که به سازمان صدا‌و‌سیما داشتم، در سری چهارم «پایتخت» حضور چندان فعالی ندارم و شاید هفته‌ای یک الی دو جلسه در خدمت دوستان باشم؛ چراکه بیشتر به دوستان در بخش قصه‌پردازی مشورت می‌دهم و خودم کامل دست به قلم نیستم.

او اعلام کرد: سریال «پایتخت 4» همچنان در شیرگاه شمال تصویربرداری می‌شود؛ ضمن اینکه نگارش فیلمنامه همزمان توسط خشایار الوند و محسن تنابنده در حال انجام است.

وی سپس به پخش ماه رمضانی سریال «پایتخت» اشاره کرد و یادآور شد: کار گروه نویسنده در نگارش این مجموعه به لحاظ افزایش تعداد قسمت‌ها خیلی سخت شده است؛ چراکه دیگر نمی‌توانیم موقعیت‌های قبلی را در قصه تکرار کنیم و باید به دنبال موقعیت‌های بِکر برویم تا نخ‌نما نشویم. در نهایت امیدوارم با تلاش دوستان، «پایتخت 4» نیز همچون سری‌های گذشته موفق شود.

وارسته در پایان صحبت‌هایش درباره اینکه آیا از حضور کاراکتر بیژن - بازیگر نقش پسر بهبود - در قصه اطلاع دارد؟ گفت: فعلا در این زمینه چیزی مشخص نیست؛ چراکه ما بر اساس ضرورت‌های قصه پیش می‌رویم و هنوز به این مساله اشار‌ه‌ای نشده است. اگر هم قرار باشد این اتفاق بیفتد عوامل تولید باید توضیح بدهند.

به گزارش ایسنا، سریال «پایتخت 4» به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در ماه رمضان در حال ساخت است.

انتهای پیام
کد N811466

وبگردی