آفتاب

سوء قصد نافرجام علیه رابط گروه های مقاومت فلسطین با حزب الله

سوء قصد نافرجام علیه رابط گروه های مقاومت فلسطین با حزب الله

طرح ترور یکی از شخصیت های مقاومت که به عنوان هماهنگ کننده نیروهای فلسطینی با حزب الله لبنان برای آزاد سازی اردوگاه یرموک فعالیت می کرد، نافرجام ماند.

به گزارش مهر، وب سايت «الحدث نیوز» گزارش داد که تلاش برای ترور «ابراهیم بلعوس» که فرماندهی آزادسازی اردوگاه یرموک را عهده دار بود، ناکام ماند. به نوشته اين پايگاه خبري، «ابراهیم بلعوس» همچنين رابط بين گروه هاي مقاومت فلسطین با حزب الله است.
در همين حال یک پایگاه صهیونیستی گزارش داد كه علت تلاش برای ترور «ابراهیم بلعوس»، همکاری بیش از حد وي با نیروهای مقاومت حزب الله بوده است. از سوی دیگر خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از به هلاکت رسیدن 40 عضو گروهك تروريستي – تكفيري «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به «داعش» خبر داد.
اين خبرگزاري در ادامه گزارش خود نوشت: 40 نفر از اعضای ارشد و سرگردگان گروه تروریستی داعش درعملیات هوایی ارتش سوریه در حومه منطقه «حسکه» به هلاکت رسیدند. ارتش سوریه در عملیات خود در منطقه حسکه، توانست تعداد زیادی از تروریست های داعش را به هلاکت برساند و زخمی کند.
همچنین جنگنده های ارتش سوریه با حمله به یکی از مواضع داعش در حومه حسکه سرکردگان داعش را در این منطقه به هلاکت رساندند. در همین حال نظامیان سوری دو حمله تروریست های داعش به روستای السقمان و منطقه سکمان العلی در حومه حسکه را ناکام گذاشتند.
به گزارش منابع خبری، تروریست های داعش برای جبران شکست ها و ناکامی های خود در مقابله با ارتش سوریه، مناطق مسکونی و مردم بی دفاع در حومه شهرک تل تمر را هدف حملات کور خمپاره ای خود قرار دادند.
این منابع می افزایند: در حملات شبه نظامیان کرد به مواضع و محل استقرار گروه های تروریستی داعش در مناطق تل فیضه، تل رمان، الرکبه و تل جدایا، 8 تروریست به هلاکت رسیده و 65 عضو دیگر این گروه نیز بشدت زخمی شدند.

 

کد N811165

وبگردی