آفتاب
مدیرعامل باشگاه سایپا:

بازیکنان سایپا را متهم به کم‌کاری نکردم/نسبتی با وزیر ارشاد ندارم

بازیکنان سایپا را متهم به کم‌کاری نکردم/نسبتی با وزیر ارشاد ندارم

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه هنوز استعفای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را ندیده است، گفت: من در رختکن نگفتم که تیم سایپا بازیکن نفوذی دارد و نگفتم که آنها کم کاری کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت الله رضایی درباره استعفای مجید جلالی از سرمربیگری سایپا اظهار کرد: جا دارد از زحمات سرمربی خوب و زحمتکش تشکر کنم. با این حال باید بگویم من از نیم فصل دوم به تیم آمدم و همانطور که می‌دانید بازیکن گران قیمت و مطرح نداشتیم. افتخار ما بازی دادن به بازیکنان جوان و اخلاق مداری است و انتظارمان از جلالی هم همین بود.

وی درباره اینکه بعد از بازی سایپا با راه آهن در رختکن بازیکنان تیمش را به کم کاری متهم کرده است، گفت: من هر وقت در استادیوم باشم برای عرض خسته نباشید به رختکن می‌روم. بعد از این بازی هم به رختکن رفتم ولی نگفتم که بازیکنان کم کاری کرده اند. من فقط گفتم انتظارم از شما بیشتر بود.

مدیرعامل باشگاه سایپا همچنین در پاسخ به این سئوال که «آیا شما در رختکن سایپا اعلام کرده بودید این تیم بازیکن نفوذی دارد؟» گفت: آیا شما نفوذی داشتید که این حرفها را شنیده‌اید؟! من چنین چیزی نگفتم و حتی تاکید دارم که نباید در کار کادر فنی دخالت کرد.

رضایی در پاسخ به این سئوال که آیا با استعفای جلالی موافقت می‌شود یا خیر، تاکید کرد: من هنوز استعفای کتبی از ایشان ندیده ام. ولی دو بازی آخر برای ما خیلی مهم است و نمی خواهیم وارد حاشیه شویم. قطعا موافقت با استعفا به این سادگی نیست و باید در هیات مدیره و کمیته فنی آنرا مطرح کنیم. در هر صورت احترام و عزت جلالی واجب است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه آیا با وزیر ارشاد نسبتی دارد یا خیر، با خنده گفت: اول می گفتند من با رضازاده نسبت دارم و الان می‌گویند با آقای جنتی، وزیر ارشاد. ممکن است فردا بگویند با جلالی هم نسبت دارم! با این حال من با آقای جنتی نسبتی ندارم؛ ایشان از اصفهان هستند و بنده اصالتا ترک هستم.

رضایی در پایان با تاکید بر اینکه با علی دایی تماس و مذاکره‌ای نداشته است، درباره احتمال مذاکره اش با اطرافیان دایی اظهار کرد: من به جز دایی هیچکس دیگر را نمی‌شناسم!

 

کد N811144

وبگردی