آفتاب

فابرگاس: سال بعد نوبت اروپاست

فابرگاس: سال بعد نوبت اروپاست

ستاره اسپانیایی چلسی با اعلام اینکه سال آینده به دنبال کسب لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، مورینیو را بهترین مربی فوتبالی خود معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، هافبک توانمند باشگاه چلسی در تابستان از بارسلونا به چلسی آمد و در کسب قهرمانی چلسی پس از ۵ سال تاثیر زیادی داشت.

فابرگاس در تلویزیون چلسی عنوان کرد: لیگ برتر عنوانی بود که همواره می‌خواستم آن را در زندگی حرفه‌ای خود تصاحب کنم. امیدوارم که این یکی از قهرمانی‌های زیاد من به همراه چلسی باشد. من امیدوارم که در آینده، بسیاری از مقام‌های انفرادی و تیمی لیگ جزیره را به دست آورم و امیدوارم که بتوانیم شروع به ساختن تیمی فوق العاده برای فصل بعد کنیم که بتواند لیگ جزیره و لیگ قهرمانان را تصاحب کند.

این بازیکن اسپانیایی ادامه داد: این احساس بزرگی است. این احساسی است که من واقعا می‌خواستم آن را تجربه کنم. این لحظه‌ای خاص و عنوانی ویژه است. در سخت‌ترین لیگ دنیا قهرمان شدیم بنابراین بسیار افتخار می‌کنم.

چلسی در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن‌ژرمن به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف شکست خورد و ناکام ماند اما قبل از آن موفق به کسب جام اتحادیه شده بود.

او در ادامه گفت: ثبات کلید موفقیت بوده است. ما به تیم‌های دیگر این اجازه را ندادیم که بالاتر از ما بایستند و به خودمان شک نکردیم. این احتمالا یکی از بهترین لیگ‌های جزیره است که تیمی می‌تواند داشته باشد.

فابرگاس همچنین از مورینیو بابت متقاعد کردنش به آمدن به استمفوردبریج قدردانی کرد و گفت: مورینیو بهترین مربی دوران حرفه‌ای من بوده است. می‌توانم فشاری را که او تحمل کرده درک کنم. او بهترین مربی است و نتیجه را می‌خواهد و همواره موفق به انجام این کار بوده است. او با هر تیمی همواره در کسب نتایج موفق بوده و قهرمانی بدست آورده است و نشانه‌ای از یک برنده واقعی است، یک حرفه ای واقعی.

انتهای پیام

کد N811107

وبگردی