آفتاب
گزارش تمرین آبی پوشان؛

بازتاب نصب بنر علیه سرمربی و غیبت یک ملی‌پوش/عنایتی با پورشه آمد!

بازتاب نصب بنر علیه سرمربی و غیبت یک ملی‌پوش/عنایتی با پورشه آمد!

تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال تهران تحت تاثیر نصب بنری علیه سرمربی این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز دوشنبه استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز شد که با توجه به اینکه بازیکنان استقلال صبح امروز در آکادمی المپیک وزنه زده بودند، ۳۰ دقیقه زودتر از هر روز تمرین را آغاز کرده بودند.

* هاشم بیک‌زاده که در تمرین صبح امروز غایب بود، در تمرین عصر نیز حضور نداشت. گفته می‌شود علت غیبت او مشکل مالی است که قرار بوده باشگاه به او پول پرداخت کند اما بدقولی مسئولان باعث شده تا او در تمرین حضور پیدا نکند.

* امید ابراهیمی و خسرو حیدری در تمرین صبح حضور نداشتند، عصرامروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کردند. همچنین میلاد فخرالدینی با ۲۰ دقیقه تاخیر در کمپ حضور پیدا کرد و با اجازه کادر فنی تمرین کرد.

* حدود ۱۰۰ تماشاگر که در کمپ حضور داشتند، در خصوص بنری صحبت می‌‎کردند که صبح امروز علیه سرمربی استقلال جلوی درب باشگاه نصب کرده بودند. هواداران حاضر در کمپ اعتقاد داشتند این کار مخالفان قلعه‌نویی است و آنها می‌خواهند به هر شیوه‌ای که شده او را تخریب کرده و آرامش او را برای دو بازی باقیمانده به هم بزنند.

* قبل از شروع تمرین، کریم بوستانی مربی دروازه‌بان‌های آبی‌پوشان دقایقی را با فروزان به طور اختصاصی صحبت کرد.

* رضا عنایتی با یک پورشه به تمرین آمد که هواداران استقلال خرید این ماشین را به او تبریک گفتند.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی ۵ دقیقه‌ای را با بازیکنان صحبت کرد. صحبت‌های ابتدایی او خطاب به آرش برهانی بود، اتفاقی که با خنده‌های بلند آنها و سایر نفرات همراه شد. سرمربی استقلال همچنین از بازیکنان خواست تا در تمرینات باقیمانده تا دیدار مقابل تراکتور، جدیت بیشتری به خرج داده و با تمام به میدان بروند تا با پیروزی مقابل این تیم، دل هواداران را شاد کنند.

* پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم حدود ۲۰ دقیقه دویدند و سپس کار با توپ انجام داده و در آیتم بعدی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و در بخش بعدی تمرین یک فوتبال درون تیمی را در نصف زمین و در قالب دو تیم صورتی و سبز انجام دادند که جاسم کرار بسیار آماده نشان داد و چندین بار با شوت‌های از راه دور خود، موجب شد تا هواداران او را مورد تشویق قرار دهند.

* امیر قلعه‌نویی از ابتدای تمرین روی نیمکت نشسته و کار فنی را به دستیارانش سپرده بود.

* بازیکنان استقلال در بخش پایانی تمرین به زدن ضربات ایستگاهی پرداخته که در این بخش امید ابراهیمی و جاسم کرار بهتر از سایر بازیکنان این ضربات را بر روی دروازه می‌زدند.

* تمرین آبی پوشان ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمریناتش را جهت دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز پیگیری خواهد کرد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

 

کد N811056

وبگردی