آفتاب

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: در دفاع از مبانی انقلاب از همه سیاسی‌تریم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: در دفاع از مبانی انقلاب از همه سیاسی‌تریم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید هم به آن اعتماد کرد، امروز دشمن می‌خواهد ادبیات و گفتمان انقلاب را عوض کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسمی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: امروز دشمن می‌خواهد ادبیات و گفتمان انقلاب را عوض کند و نیروهای انقلابی را نسبت به شعار و ارزش‌ها متزلزل کند که این خطرناک است.

وی افزود: استکبار جهانی می‌خواهد ما هم دینی نظیر دین عربستان داشته باشیم یعنی مثل عربستان از حقیقت دین دست برداریم که این برای استکبار خطرناک نیست.

وی به بسیج مردمی در عراق اشاره و تصریح کرد: اگر بسیج مردمی در عراق وجود نداشت معلوم نبود که عراق با وجود این بحران‌های بزرگ به چه سرنوشتی دچار می‌شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان سنگرنشین خط مقدم انقلاب اسلامی 36سال نگذاشته است که به انقلاب اسلامی آسیبی برسد. نخستین چیزی که سپاه را در خط مقدم انقلاب اسلامی به خود اختصاص داده است و به عنوان بازوی ولایت شناخته می‌شود الهام گیری از فرهنگ عاشورایی و زینبی است و هرکس پاسداری را شغل بداند خیانت کرده است. اگر دفاع از مبانی انقلاب، دفاع از انقلاب و دفاع از ماهیت انقلاب و ولایت سیاسی بودن است سپاه از همه سیاسی‌تر است.

وی با اشاره به این‌که «نباید در برابر ظالم و مظلوم یکسان برخورد کنیم»، یادآور شد: با نرمش نمی‌شود جلوی ظالم ایستاد و هویت سپاه به فرهنگ عاشورایی است، به نه گفتن در برابر دشمن است. دشمن فهمیده است که هویت سپاه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است و می‌خواهد آن را تغییر دهد و رفاه‌طلبی را جایگزین شهادت‌طلبی کند. دشمن پس از مایوس شدن از تصرف فیزیکی به این نتیجه رسیده است که باید مغزها و قلب‌ها را تصرف کند و آن‌چه که نمی‌گذارد دشمن ذهن‌ها را تصرف کند باورهای عمیق اعتمادی است.

وی توضیح داد: باید آموزش‌های عقیدتی به گونه‌ای باشد که عقیده جوان‌های ما را به طوری استحکام دهد که دشمن نتواند به آن نفوذ کند. فرصت ماه‌های رجب، شعبان و رمضان یکی از بزرگترین فرصت‌هایی است که می‌توان بندگی خدا را بالا برد.

29220

کد N810896

وبگردی