آفتاب
فتنه ای که دامن حامیانش را گرفت؛

داعش مسئولیت حمله تروریستی در تگزاس را به عهده گرفت

داعش مسئولیت حمله تروریستی در تگزاس را به عهده گرفت

گروهک تروریستی داعش مسئولیت تیراندازی در محل برگزاری نمایشگاهی در ایالت تگزاس را به عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه تلگراف، گروهک تروریستی داعش مسئولیت تیراندازی در محل برگزاری نمایشگاه کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام در ایالت تگزاس را به عهده گرفت.

دو فرد مسلح یکشنبه شب در مقابل محل برگزاری این مسابقه در حومه شهر دالاس در ایالت تگزاس تیراندازی کردند که در نتیجه تبادل آتش میان آنها و نیروهای امنیتی، دو فرد مذکور پیش از موفقیت به انجام هر گونه اقدامی کشته شدند.

هویت این دونفر هنوز فاش نشده است، ولی این گروهک تروریستی در پایگاه اینترنتی خود مسولیت این اقدام را به عهده گرفته است.

شایان ذکر است موسسه دفاع از آزادی های آمریکایی قرار بود مسابقه ای را برگزار کرده و در آن به بهترین کاریکاتوری که علیه پیامبر عظیم الشان اسلام به تصویر کشیده شود مبلغ ۱۰ هزار دلار جایزه بدهد.

حمله این گروهک به دفتر مجله شارلی ابدو که در اوایل سال جاری میلادی از سوی چند افراطی انجام شد موجب گردید تا این مجله فکاهی در مدت کوتاهی با افزایش شمارگان خود به سود سرشاری برسد. از همین رو احتمال می رود که حادثه شب گذشته شهر دالاس نیز با هدف جلب توجه جهانیان به این مسابقه و سوء استفاده سیاسی و مالی انجام شده باشد.

داعش که مورد حمایت امریکایی ها بود در حال حاضر آتش آن دامن خود حامیان آنرا گرفته موضوعی که رهبر معظم انقلاب پیشتر در مورد آن هشدار داده بودند.

کد N810858

وبگردی