آفتاب

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شد

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: جلسه این شورا با تاکید بر حضور پررنگ، منسجم و یکپارچه همه نحله‌های فکری فعال در جریان اصلاحات در انتخابات پیشرو برگزار شد.

فرج کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شب گذشته طبق روال همیشگی با حضور اکثریت اعضای این شورا برگزار شد، گفت: اعضا پس از تبادل اطلاعات و اخبار درباره مسائل کلی انتخابات بحث کردند و قرار شد موارد بحث شده برای بررسی بیشتر به کمیته سیاسی و انتخابات این شورا ارجاع داده شود.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی افزود: مقرر شد همه احزاب عضو شورا جهت تحقق انسجام کامل اصلاح‌طلبان اقدامات موثری را انجام دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با گرامیداشت و تبریک روز کارگر و هفته معلم بر مطالبات بحق و قانونی کارگران و معلمان صحه گذاشتند و خواستار اقدام عملی مسئولان جهت رفع دغدغه‌های صنفی و معیشتی و منزلتی این دو قشر موثر و زحمتکش جامعه شدند.

به گزارش ایسنا، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متشکل از هجده حزب، گروه و تشکل فعال سراسری اصلاح‌طلب بوده که دارای چهار کمیته تخصصی است.

مسئول کمیته سیاسی حسین کمالی، کمیته انتخابات محسن رهامی، کمیته استان‌ها احمد حکیم‌پور و کمیته اجرایی و اداری ژاله فرامرزیان است.

انتهای پیام

کد N810698

وبگردی