آفتاب

نماینده بیجار: از دل دانشگاه‌ها باید کارآفرین بیرون بیاید

نماینده بیجار: از دل دانشگاه‌ها باید کارآفرین بیرون بیاید

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از دل دانشگاه کارآفرین بیرون بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، مهندس سید محمد بیاتیان در مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز بیجار برگزار شد اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها باید از لحاظ علمی توانمند باشند.

وی با تاکید بر اینکه فارغ التحصیلان دانشگاهی خود باید به فکر کارآفرینی باشند افزود: باید از دل دانشگاه ها کارآفرین بیرون بیاید و متفکرانی با منش و روش شهید مطهری داشته باشیم.

بیاتیان عنوان کرد: در مقطعی زندگی می کنیم که به تعبیر مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت است.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگر از سخنان خود، با اشاره به آمار فزاینده فارغ التحصیلان دانشگاهی افزود: در گذشته ایران به لحاظ نیروی کارآمد دارای مدرک دانشگاهی در فقر شدید بود ولی امروز به شکرانه انقلاب اسلامی در سطح جهان رتبه های برتر علمی را داریم.

بیاتیان با بیان اینکه جنگ تحمیلی، تحریم ها، تهاجم های ضد انقلاب و ترورها برای ملت ایران تبدیل به یک فرصت شده است افزود: در دل تحریم ها، مراتب علمی کشور پرورش یافت به طوری که امروز به تولید علم و خودباوری رسیده‌ایم.

وی افزود: تحریم ها به خاطر مغزها و تفکراتی است که در وجود جوانان و دانشگاهیان است.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد، آمریکا و دیگر کشورهای هم پیمان او نمی خواهند ایران برای کشورهای منطقه الگو شود.

انتهای پیام

کد N810685

وبگردی